Vraag

Smoking Fetish

  • 11 November 2019
  • 4 reacties
  • 468 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb ontdekt dat ik een smoking fetish heb en dat is dat ik geil word van rokende meiden of vrouwen is dit erg? En voor de meiden die dit zien roken jullie, over jullie longen en wat vind je er zelf van?


4 reacties

Ik bedoel een verstikking door water in de longen zoals bij verdrinking enkel dan moet je al serieus misbruik maken van een waterpijp maar heb al gelezen dat er mensen zijn aan gestorven door verstikking 

Het is een tikje enthousiast om te zeggen dat het roken van wiet niet schadelijk is.
Niet alleen is het gebruikelijk om een mix te doen van wiet met middellen zoals tabak, waar ik niet verder op in wil gaan, maar het inademen van brandende deeltjes en de bijhorende lucht is niet zo super gaaf voor je luchtwegen.
Andere wegen van consumptie van wiet zou ik eerder aanraden.
Daarnaast is de samenstelling van het middel ook van belang.
De effecten van een medicinale variant en een variant die men in winkels verkoopt kan dan ook zeer verschillen.
Dit is meer een toevoegingen dan iets anders.


En wederom, water(damp) in je longen doet vrij weinig.
Er zit al zat vocht, je ademt waterdamp in en uit en het weefsel kan ook dat vocht absorberen.
Tenzij je bijvoorbeeld een glas water je luchtpijp ingiet, heb je er weinig last van.
Ik hoef je niet te vertellen wat er dan gebeurt.

Hangt van het soort roken af want rook je tabak dan inderdaad schadelijk.

Rook je wiet niet schadelijk maar een gevaar voor de personen die er niet mee om kunnen. Het is verslavend en meestal ontneemt het je eetlust waardoor je dus niet veel eet en gaat verzwakken ook schaadt het je hersenen langzaam aan. Niet dat het de longen schaadt maar toch gevaarlijk omdat een high fataal kan eindigen. 

Vapen is het minst schadelijk maar enkel de 0mg nicotine vloeistofjes omdat het is roken maar waar is de raar, nicotine enz... dat zit niet in een vape en lekkere smaakjes.

Sigaren schaadt extreem omdat de tabak geperst is en dus sterker ook geeft een sigaar veel weerstand in trekken waardoor er meer rook geinhaleerd wordt.

Waterpijp op zich ook niet zo erg omdat olie op een houtskooltje geinhaleerd wordt via waterdamp maar het kan door misbruik wel vocht op de longen geven.

Mweh, whatever floats your boat.
Naast het feit dat roken natuurlijk schadelijk is, is het niet echt “erg”.
Of je het ook kunt waarderen dat je partner vervolgens qua geur wat weg heeft van een asbak moet je zelf beslissen.

Reageer