Vraag

Slapen op borsten

  • 22 August 2019
  • 15 reacties
  • 4709 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Me ouders waren laatst op vakantie en ik en me dus (19) waren alleen thuis. We ginnen de eerste avond een film kijken en ik viel in slaap op haar borsten en vervolgens ging zij slapen en hebben we zo de hele nacht gelegen. Toen ik wakker was ging ik snel weg want ik had een stijve piemel. Me zus vertelde dat ze het wel schattig vond en als ik het lekker vond wel weer mag doen dus dat heb ik bijna alle dagen gedaan (op 2 na) sinds de 2e Keer had ze geen bh aan en sliep ik op haar blote borsten. Ik werd wakker en had een natte droom gehad en was erg geil dus maakte een foto van haar borsten. De dagen daarna had ik ook steeds foto's gemaakt. De 2 dagen voor dat me ouders terug kwamen heb ik beide dagen aan haar borsten gezogen het was echt heel lekker.

EEn week na dit kwam er een vriend spelen en zat om Me telefoon en toen zag hij die foto's hij wilde ze doorsturen. Maar toen zei ik dat ik per foto wel geld wilde hebben en nu zijn er meer vrienden die de foto's hebben.

Nu lijkt het me wel zo eerljjk om haar ook wat geld daar van te geven. Moet ik haar geld geven en hoeveel?

15 reacties

Je hoeft haar geen geld te geven want dan komt ze er achter.
Ik snap wel dat je dit opwindend vind want ik ging laatst op Google plaatjes van borsten opzoeken en dat vond ik ook wel opwindend.
Maar hoe veel kosten ze dan kun je me even een tikkie sturen
Reputatie 1
Badge
Je hoeft haar geen geld te geven want dan komt ze er achter.
Ik snap wel dat je dit opwindend vind want ik ging laatst op Google plaatjes van borsten opzoeken en dat vond ik ook wel opwindend.
Maar hoe veel kosten ze dan kun je me even een tikkie sturen


Sorry je mag hier geen gegevens doorsturen anders had ik het gedaan. Ze kosten iets van 2,50.ligt Eraan als ik diegene mag of niet en soms ook gratis als die me wil aftrekken(1x gebeurd maar hij is ook gay) of iets anders voor me wil doen
Reputatie 1
Badge
Borsten zijn inderdaad echt opwindend
Reputatie 1
Badge
Maar iemand help weet echt niet wat ik moet doen
Hoi

Dat je voor je eigen genot op de borsten van je zus slaapt, vind ik vrij ongepast. Het verbaast me dat je zus hier toestemming voor gaf. Daarbij was het fotograferen van haar borsten erg verkeerd, en kan het verspreiden van deze foto's kan erg negatieve gevolgen hebben voor je zus.

Ik stel voor dat je de jongens aan wie je de foto's verkocht, terugbetaalt. Hopelijk verwijderen deze jongens de foto's, of zorgen ze er tenminste voor dat de foto's niet verder verspreid worden. Verder lijkt het me gepast om je zus in te lichten over de foto's, zodat ze het niet via een ander te weten komt.

Groetjes
Kenshin
As het alleen haar borsten zijn en niet haar gezicht is het niet erg (zo lang je niet zegt van wie ze zijn, ookal denk ik dat je het wel gezegd heb)
Ze weet het niet en ze gaat boos worden als je het zegt dus geef haar maar niks
Mvg sven:)
Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het echt niet normaal dat me fotos van haar borsten hebt gemaakt en al helemaal zonder haar toestemming

Hoi, dit is een naaktfoto en dat is volgensmij strafbaar. Ik vind het een beetje raar dat je hier foto’s van maakt, want het is toch privacy. Ook raar dat je zus dit toelaat. Ik zou het aan haar vertellen en je vrienden vragen of ze de foto’s willen verwijderen. 

Liefs, Naira193

Hey!

Is ze herkenbaar op de foto's? Het was niet heel slim om er foto's van te maken, ookal was het natuurlijk heel verlijdelijk, maar het is nu al gebeurd.

Ik vind het raar dat je zus dit toelaatte,  zorg er ajb voor dat (als er nog eem volgende keer komt) je er geen foto's van maakt. 

Xx🍀

As het alleen haar borsten zijn en niet haar gezicht is het niet erg (zo lang je niet zegt van wie ze zijn, ookal denk ik dat je het wel gezegd heb)
Ze weet het niet en ze gaat boos worden als je het zegt dus geef haar maar niks
Mvg sven:)

 

wow what the hell..

NEE. Het is absoluut niet normaal om überhaupt foto’s te maken van haar, wel of zonder gezicht.

Erover vertellen kan, maar geld willen voor de foto’s is dubbel zo fout. In feite, dat is een strafbaar feit uit het wetboek van strafrecht.

Badge +1

Hoi, dit is een naaktfoto en dat is volgensmij strafbaar. Ik vind het een beetje raar dat je hier foto’s van maakt, want het is toch privacy. Ook raar dat je zus dit toelaat. Ik zou het aan haar vertellen en je vrienden vragen of ze de foto’s willen verwijderen. 

Liefs, Naira193

Naaktfoto’s maken is legaal maar doorsturen naar meerde enzo is wel strafbaar

Reputatie 2
Badge +2

Look dude

Wat je hebt gedaan kan echt niet foto's maken en dan nog verkopen is zo fout en is zeker weten strafbaar wat je kunt doen volgens mij is geef het geld terug aan de mensen aan wie je het hebt verkocht en je moet er zeker van zijn dat ze de foto's verwijderen en als je een eerlijke jongen wil zijn zonder schuld gevoel zal ik dat ook maar zeggen tegen jou zus. Verder verwijder de foto's ook bij jou hé 

 

Good Luck god bless you and good bye

 

Mvg Roefel23

Reputatie 3
Badge +4

Dat kan echt niet dat je foto’s hebt gemaakt ik zou het vertellen en het geld terug geven aan de mensen aan wie je het verkocht hebt in ruil voor dat zij de foto’s verwijder 

Lekker incest, maar goed das weer een ander stommiteit.

Naakt foto's doorsturen heeft grote gevolgen voor iemands imago. Je kan je wrs niet voorstellen wat het met iemand kan doen, maar het is verschrikkelijk. Ze zal bestempeld worden als hoer alleen omdat jij zo nodig foto’s van haar borsten moest doorsturen. 

Jij bent hier de persoon met problemen niet zij. Dus verwijder die foto’s gewoon en gedraag je als een normaal persoon en nog belangrijker een goede broer.

Reputatie 4
Badge +5

Oké dit vind ik nogal akward.

Maar als jij je hier goed bij voelt en je er enorm geil van wordt, moet je het gewoon laten.

Alleen geld vragen om foto´s van de borsten van je eigen zus, dat moet je niet doen.

En je moet al helemaal geen foto´s van de borsten van je zus gaan doorsturen, want dat is strafbaar.

Alleen vraag ik me af of jouw zus het goed vindt als jij aan haar borsten zuigt.

Mijn zus zou dat in elk geval niet zo goed vinden maar dat laat ik volledig aan jou over.

Zoals ik hierboven dus al zei: Voelen jij en jouw zus je er goed bij? Laat het gewoon dan!

Ik hoop dat ik je hier mee heb geholpen @Chillejongen19!

Liefs,

Daniël

Reageer