Slaapkleding vriend en vriendin

  • 10 December 2019
  • 11 reacties
  • 1517 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik vroeg me af; hoe slapen jullie als jullie slapen bij vriend / vriendin? 

(Hemdje, pyjama etc, lingerie)

vermeld ajb leeftijd en geslacht :)


11 reacties

hey 

 

als ik bij een vriend(in) slaap. zo als bij me beste vriendin bij haar moeder. daar heeft ze niet zoon grote kamer dus dan slapen we samen in haar 2 persoons bed. dus dan slaap ik met shirt (natuurlijk gewoon een onderbroek) aan.

maar als we bij haar vader zijn dan slapen we samen op de logeer kamer en daar staan 2 losse 1 persoons bedden dus dan slaap ik alleen met onderbroek. want dat is 10x fijner. en dat doet zij ook hoor. 

bij andere vrienden slaap ik met shirt aan of nouja tot dat ik het te warm heb... 

niemand vind het erg want ze weten allemaal dat ik trans ben en mijn leeftijd is 17 (bijna 18) 

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt 

 

groetjes blue

vaak wel gewoon naakt.

 

vragen? stel ze

Heyheyy,

Ik ben een meisje 16

En als ik bij een vriend slaap gwn pj maar bij een goede vriendin in een onesie 😅

De meeste vrienden waar ik slaap of bij mij slapen weten dat ik naturist ben en dus altijd naakt slaap. Maakt me niet uit bij wie ik ben, zij proberen vaak ook naakt te slapen en vinden het eigenlijk lekkerder dan met iets aan

Hey, ik vroeg me af; hoe slapen jullie als jullie slapen bij vriend / vriendin? 

(Hemdje, pyjama etc, lingerie)

vermeld ajb leeftijd en geslacht :)

Hoi ik ben een 15 jarige jongen en mijn vrienden slapen gewoon naakt in mijn tweepersoonsbed en als ze iets aan willen doe ik ook wel een onderbroek aan

Meisje 15

 

Thuis slaap ik gwn in onderbroek (slip of hipster) en bh. En bij vriendinnen slaap ik vaak in slipje en bh. Soms slaap ik ook naakt of in strings

12 jaar

 

Groot shirt met een onderbroek eronder

Als ik bij mijn vriend slaap, trek ik vaak een van zijn shirts aan en neem hem vervolgen mee naar huis. Verder slaap ik standaard in een string een geen bh want dat is slecht voor je borsten 

Reputatie 5
Badge +5

Een vriendin heb ik nog niet, maar als ik bij iemand blijf slapen dan slaap ik altijd naakt en dat weten ze ook. En als ze bij mij blijven slapen dan slaap ik ook altijd naakt en dat doen zij dan ook omdat het bij ons heel normaal is om bloot te zijn. En niet alleen in bed

Badge

Ik ben een meisje van 12 en slaap weleens bij een goede vriend van me (ken hem bijna 3 jaar) en dan gwn op een 2 persoonsbed en dan in mn ondergoed en een shirtje

Reputatie 5
Badge +5

Gewoon in m’n blootje, vriend ook. Ik heb tegen hem gezegd dat hij dat eens moet proberen en sindsdien doet hij dat ook

Reageer