Sixpack

  • 28 September 2017
  • 7 reacties
  • 506 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoihoi

Ik wil graag een sixpack.
Ik ben niet dik eerder dun, 13.5 jr en 42.5 kg.
Wie heeft voor mij tips.

7 reacties

Hoi !
Ik denk vooral veel buikspieroefeningen doen . Je moet wel weten dat het niet zo is dat je na 2 weken buikspieroefeningen al een sixpack hebt.
Wil je dit eigenlijk voor jezelf of omdat anderen je dan mooi vinden ?
Succes :-)
Groetjes , Lot
Ook voor mezelf, maar vooral voor anderen?
Maar welke buikspieroefeningen moet je doen, hoelang?
Weet iemand n site o.i.d.

Thnx voor je antw.

Liefs
Nouja, push- en situps en planking zijn vrij simpel en je kunt ze gewoon in je kamer doen.
Misschien niet het meest effectieve.
In ieder geval zou je kunnen proberen de duratie op te bouwen afhankelijk van wat je lukt.
Dus misschien eerst 20 stuks elke keer en dat opbouwen naar 30 enzovoorts.
Hi, X 255X,
Leuk dat je wat op je lichaam wilt letten! Ik vind het mooi als jongens er atletisch uitzien.
Ik doe naast worstelen ook krachttraining! en als afwisseling hardlopen.
Hardlopen raad ik je aan! je traint niet alleen je buik maar ook je rug. Je kan niet alleen je buikspieren sterk maken maar je moet dan ook je rugspieren trainen! Je traint je spieren terwijl je vet verbrand. Het mes snijdt aan twee kanten.
Je hebt alleen loopschoenen nodig, goeie sokken en een trainingspak. Je kan gaan wanneer je wilt.
Groetjes van M12G
Doe aan boksen, of kracht training , zwemmen , en probeer 1 van deze sport minstens 3 x beoefenen .
Maar daarnaast kan je ook thuis eraan werken bijvoorbeeld
:15 minuten springtouwen
: strekken
: 20 push ups
:1minuut plank
: 40 site ups
:40 chrunches
:40 side chrunches
: 40 mountainclimbe
:40 bicycle
:40 walk site ups
Zoiets zeg maar, dit is alleen voor de buik en armen.
Maar dit kan je ook lager of hoger beginnen en dan opbouwen.(kijk anders op pinterest voor ideeën)
Hoop dat je hier wat aanhebt en ook is het goed om op je voeding te letten. ( ik was eerst ook dun maar op een gegeven moment ben ik vet gekregen . Ben niet dik ofz maar heb wel wat) miss zal later je lichaamsopbouw veranderen.
Hai X225X, ik snap dat jij een sixpack wilt en ik wou dat vroeger ook. Ik ben een freestyle hiphop danser en daarom deed ik veel push ups, pull ups, sit ups etc. Ik ben nu 2 jaar verder en ik heb een sixpack, maar ik focus me meer op mn borstspieren. Als je namelijk op school of op straat loopt ziet niemand je sixpack. Als je een brede birstkas hebt is dat wel te zien. Voor dunne mensen zoals jij is het makkelijker om ‘niet dun’ te lijken door een brede gespierde borst.

Reageer