sexy/geil game character


  • Anonymous
  • 0 reacties
Is t raar dat ik n game karakter best wel knap vind, en dat ik n stijve van dr krijg?

Nazr mijn mening eigenlijk wel, maar ik hoop eigenlijk niet dat ik de enige ben...

Oke sorey als dit zon vet rare ropic is btw

13 reacties

bedoel je dva van overwatch xD
bedoel je dva van overwatch xD

Nop eigenlijk ik heb to over mileena van mortal kombat xl
is wel geile
tfoe
Het is niet bepaald raar lijkt mij.
Hoi!

Dit is helemaal niet raar. Veel mensen vinden bv. anime figuren heel knap en onlangs heb ik nog een artikel gelezen over een man die wil trouwen met zijn manga sexpop. Het is dus helemaal niet raar.

Ik ben een meisje en vind mannelijke anime figuren heel erg knap Dit is normaal volgens mij.

Groetjes
x
Hey hey,

T klinkt raar maar je bent zeker niet de enige, veel jongeren vinden game karakters aantrekkelijk door bijvoorbeeld : personage, uiterlijk,etc. Het is volgens mij wel iets waar jongens niet echt over praten omdat ze er zich voor schamen..
maar dan nog is het niet raar en ik denk dus dat je je hier niet verder zorgen over hoeft te maken!

( ik vind jongens karakters in bijvoorbeeld lod,gta ook knap )

Xx Maii
- onnodige quote verwijderd -
@Maii
Dankjewel dat je mijn topic serieus genomen hebt en dat je de tij hebt genomen om m.te beantwoorden
- onnodige quote verwijderd -
@100Divergent11

bednakt dat je de tijd hebt genomen.om mijn topic t elezen en er.op te reageren, en bednzkt dzt je mijn dopic serieus neemt
Kunnen jullie deze topic van mij verwijderen, hij heeft geen meerwaarde meer, is geen hulp voor anderen, staar vol schrijffouten En is erg schamend.

Mvg
Dag Star Cast,

We verwijderen geen topics van het forum van De Kindertelefoon, tenzij de anonimiteit van iemand in het geding komt wat hier niet het geval is. Vandaar dat ik het topic moet laten staan.

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
oke fijn dit....
Je zou in feite een ander account aan kunnen maken, maar dit raakt wel ondergesneeuwd als je wat langer actief bent.

Reageer