Vraag

Sextoy kopen

  • 22 June 2020
  • 7 reacties
  • 258 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heey! Ik wil graag een sextoy kopen maar ik weet niet hoe. Ik woon in een dorpje dus hier is niet zo een winkel. En als ik iets bestel kunnen mijn ouders dit zien. Ik durf het ook niet aan een vriendin te vragen, weet iemand hoe ik dit kan doen zonder dat iemand dit merkt? Kun je niet op een andere manier betalen ofzo? Hopelijk weet iemand dit


7 reacties

Je kunt met contact geld cadeaukaarten kopen en deze bij een webwinkel gebruiken.
Zo kunnen ze niet zien dat er geld van je bankrekening afgegaan is.

Reputatie 4
Badge +3

Je kunt met contact geld cadeaukaarten kopen en deze bij een webwinkel gebruiken.
Zo kunnen ze niet zien dat er geld van je bankrekening afgegaan is.

Owh ja, dat its super slim! Thx

Hoi, ik ben best nieuwsgierig wat je gaat kopen, wat je er mee gaat doen en of je het lekker vindt. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, ik ben best nieuwsgierig wat je gaat kopen, wat je er mee gaat doen en of je het lekker vindt. 

Clit sucker😂

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat bestellen toch de beste optie is. De verpakking is vaak neutraal. Je kan eerlijk zijn tegenover je ouders over wat je wil bestellen, ze zullen daar niet gek van op kijken.

Maar als je het echt niet thuis wil laten bezorgen, kan je het misschien bij een (oudere) vriend(in) van je laten bezorgen?

Je kunt het pakje ook bij een PostNL punt laten afleveren. Dan haal je 'm daar op. Hoeven ze het niet te weten. De verpakking en rekeningafschrift zijn heel vaak neutraal zodat niet weet dat het om een sekstoy gaat.

Reputatie 4
Badge +3

Dankjewel, en wat. Moet ik da  zeggen als ze vragen hoe het kan dat er geld van mijn rekening is?

Reageer