Vraag

sextoy (deel 2๐Ÿ˜‚)

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Oke ik heb nu dus een sextoy gekocht, maar waar moet ik hem laten? Ik heb wel een nachtkastje maar daar zit geen lade in dus dan zie je hem liggen. Weet iemand nog een andere plek?


5 reacties

Wat heb je precies gekocht. Hoe groot is het? Hoe groter hoe moeilijker het verstoppen natuurlijk:stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien kan je 'm in je kledingkast verstoppen ofzo. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de was bij jullie gaat. Mijn moeder hangt en legt alles zelf terug in mijn kast. Als jij dat zelf moet doen, maakt dat het verstoppen een stuk makkelijker. Ergens in doen,ย ย werkt denk ik ook wel. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal dozen bovenin mijn kast liggen (telefoon, tablet, enz.), ik denk dat zoiets wel zou kunnen werken.

ย 

Groetjess

Reputatie 4
Badge +3

Wat heb je precies gekocht. Hoe groot is het? Hoe groter hoe moeilijker het verstoppen natuurlijk:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb de satisfyer pro dus die is niet zo groot

Reputatie 4
Badge +3

Misschien kan je 'm in je kledingkast verstoppen ofzo. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de was bij jullie gaat. Mijn moeder hangt en legt alles zelf terug in mijn kast. Als jij dat zelf moet doen, maakt dat het verstoppen een stuk makkelijker. Ergens in doen,ย ย werkt denk ik ook wel. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal dozen bovenin mijn kast liggen (telefoon, tablet, enz.), ik denk dat zoiets wel zou kunnen werken.

ย 

Groetjess

Bedankt voor de tips!๐Ÿ’‹

Ergens niet te opzichtig, beetje verstopt, waar je ouders of iemand anders niet vaak zullen komen, onder je bed bijvoorbeeld, of ergens bovenop een kast of zoiets. In een schoenendoos die je misschien nog ergens hebt liggen, in een tasje in je kledingkast (ga er vanuit dat jij de enige bent die je tasjes gebruikt lmao)ย 

Reageer