Sextoy bestellen zonder mijn ouders afweten

• 26 december 2016
  • 8 reacties
  • 3043 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik had graag een seksspeeltje besteld voor mijzelf, want deze is aan vervanging toe. Toen ik een halfjaar geleden dat besteld had, toen was mijn moeder kwaad op mij. Begreep ze mij niet, kreeg ik verweten naar mijn hoofd dat ik verslaafd ben, abnormaal. Ben er nogal harstikken onderzeker door geworden. Nu zou ik graag iets bestellen maar wil niet dat zij erachter komt. Heb al gehoord van een Kia-la maar weet alleen niet hoe dat werkt.

-Iemand ervaring hoe je iets kan bestellen zonder dat je ouders het weten?
-Vinden jullie mij ook abnormaal?

8 reacties

Heei Nijnie100,

Ik heb geen ervaring want ik durf ook niks te bestellen, ik vind het dapper van je dat jij het wel durfte 😉. Ik vind je helemaal niet abnormaal, je zit gewoon in de pubertijd en hebt ook zo je behoeftes, niks om je voor te schamen. En een verslaving? Een verslaving is pas als je elk moment van de dag denkt aan mastrubatie en het ook doet.

Succes :)
Groetjes X
Hey nijnie100

Altijd als ik iets bestel dan komt dat aan rond de middag. Nu is dus de perfecte tijd. Tijdens de vakantie kan je dan gewoon iets bestellen en dan komt dat aan overdag en kan jij naar je voordeur gaan om het pakketje te krijgen. Je moet waarschijnlijk een krabbeltje maken maar dan krijg je die doos gewoon. Je zegt gewoon tegen de postbode dat het voor je mama is ofzo. Dus bestel het gewoon nu en dan komt het aan als he ouders werken en komen ze niets te weten
Hey, ten eerste: abnormaal vind ik het niet. Ik kan me best voorstellen dat je moeder het raar vindt als ze ziet dat je zoiets besteld hebt, ongeacht jouw leeftijd. Verslaafd zou ik het ook zeker niet noemen, tenzij je er meerdere hebt misschien?! 😉 Ik vind het op zich zeer riskant om het te bestellen zonder dat mijn ouders het weten. Anderzijds zou het, voor mij dan toch, zeer gênant zijn als mijn ouders zien dat ik 'mezelf wil bevredigen' of gewoonweg met seks bezig ben. Misschien denk jij dat het niet zo erg is om er met je ouders over te praten en zo die dingen. Kan best. Wat ik zou doen is iets bestellen, eender wat en tegelijkertijd ook je speeltje bestellen. Dat je dus meerdere dingen bestelt. Je kan dan zeggen tegen je moeder dat je twee dingen bestelde bv. twee films. Misschien een idee: koop films van een dvd box die samen geleverd worden. Tegen je moeder zeg je dan gewoon dat ze apart geleverd waren. Het is dan wel wat duurder, maar denk aan het genot dat je later zal hebben 😉. Misschien is het helemaal niet mogelijk omdat je moeder bv. direct wil zien wat erin zit en zo. Een andere optie is er gewoon met haar over praten. Zeggen dat je er nood aan hebt. Ik kan me inbeelden dat dit niet zo makkelijk is. En al zeker niet leuk. Ik hoop dat ik je toch op ideeen heb gebracht. Veel succes! (O ja, misschien kan je het ook gewoon bij een vriend laten leveren of je zegt tegen je moeder dat er in het pakketje iets voor haar inzit en dat ze het dus nog niet mag zien) Het zou fijn zijn als je zou laten weten hoe het is afgelopen! Groetjes!
Hoe werkt zo'n Kiala-laan dan?
Reputatie 7
Badge +17
Iets wat je ook kunt doen wat waarschijnlijk niet erg verstandig is , maar wat ik wel zou doen:

Je moeder negeren en het gewoon bestellen.
Misschien wordt ze weer boos, maar er is weinig dat ze kan doen aangezien het jouw eigendom is.

En ik denk niet dat ze er achter komt:
Stel je weet wanneer het aankomt (track&trace of wat dan ook) dan kun je toch zorgen dat je dan thuis bent aangezien het nu vakantie is.

In ieder geval succes.
Als je een bestelling laat leveren aan een afhaalpunt, moet je pakket al op voorhand betaalt zijn? Ik kan dit niet doen via bankcontact want dit zien mijn ouders ook.
Reputatie 7
Badge +17
Als je een bestelling laat leveren aan een afhaalpunt, moet je pakket al op voorhand betaalt zijn? Ik kan dit niet doen via bankcontact want dit zien mijn ouders ook.

Je betaalt altijd voordat je het product ontvangt bij bestellen voor zover ik weet.

Is het mogelijk dat een vriendin het voor je besteld? (Ik zou het alleen aan haar vragen als je haar vetrouwd)
Hoe kan ik op voorhand betalen, zonder dat mn ouders dit weten... De laatste keer moest ik aan de deur betalen, dat was toen met de postbode mee gestuurd. Alleen pech, dat mn ouders thuis waren

Reageer