Sextoy bestellen zonder mijn ouders afweten

• 26 december 2016
  • 8 reacties
  • 3043 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik had graag een seksspeeltje besteld voor mijzelf, want deze is aan vervanging toe. Toen ik een halfjaar geleden dat besteld had, toen was mijn moeder kwaad op mij. Begreep ze mij niet, kreeg ik verweten naar mijn hoofd dat ik verslaafd ben, abnormaal. Ben er nogal harstikken onderzeker door geworden. Nu zou ik graag iets bestellen maar wil niet dat zij erachter komt. Heb al gehoord van een Kia-la maar weet alleen niet hoe dat werkt.

-Iemand ervaring hoe je iets kan bestellen zonder dat je ouders het weten?
-Vinden jullie mij ook abnormaal?

8 reacties

Heei Nijnie100,

Ik heb geen ervaring want ik durf ook niks te bestellen, ik vind het dapper van je dat jij het wel durfte 😉. Ik vind je helemaal niet abnormaal, je zit gewoon in de pubertijd en hebt ook zo je behoeftes, niks om je voor te schamen. En een verslaving? Een verslaving is pas als je elk moment van de dag denkt aan mastrubatie en het ook doet.

Succes :)
Groetjes X
Hey nijnie100

Altijd als ik iets bestel dan komt dat aan rond de middag. Nu is dus de perfecte tijd. Tijdens de vakantie kan je dan gewoon iets bestellen en dan komt dat aan overdag en kan jij naar je voordeur gaan om het pakketje te krijgen. Je moet waarschijnlijk een krabbeltje maken maar dan krijg je die doos gewoon. Je zegt gewoon tegen de postbode dat het voor je mama is ofzo. Dus bestel het gewoon nu en dan komt het aan als he ouders werken en komen ze niets te weten