Vraag

sexchat, waar kan dat?

  • 25 February 2021
  • 11 reacties
  • 1705 Bekeken

Badge

Hoi, ik (meisje) wil graag sexchatten met leeftijdsgenoten (15 jaar) weet iemand waar ik met mensen die dat ook willen in contact kan komen?

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7 : het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan


11 reacties

Badge

Uh yubo is een goede optie

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7 : het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

 

Badge +1

Ik ben een jongen en ik zoek eig precies t zelfde

Reputatie 7
Badge +19

Yubo, wink, snapchat

Omegle chat werkt ook

Nep insta acc kan ook

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

 

Ik weet zelf niet heel veel over dit soort dingen,

maar ik wil wel toevoegen dat je alsjeblieft voorzichtig bent hiermee.

Gewoon qua foto’s of callen met iemand, ze kunnen screenshots maken, etc etc etc.

 

Wees voorzichtig maar heb plezier!

~Nah. <3

Badge

Hoi, ik (meisje) wil graag sexchatten met leeftijdsgenoten (15 jaar) weet iemand waar ik met mensen die dat ook willen in contact kan komen?

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7 : het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

Hey ik wil misschien wel een keer met je ik ben 14

Badge +1

@Anonimous12   Maar zij niet met jou en dat mag ook niet want het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. 

Reputatie 1
Badge

Yubo do ik meestal en swipr 

Badge

Hoi, ik (meisje) wil graag sexchatten met leeftijdsgenoten (15 jaar) weet iemand waar ik met mensen die dat ook willen in contact kan komen?

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7 : het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

Ik ben ook 15 (jongen) en wil ook wel best met jou sexchatten

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

omegle en andere sexchats zijn niet heel handig als je het doet doe het dan niet met je hoofd in beeld want het zou erg zijn als je geexposed word ofzo.

Ik raad het ook niet aan omdat er erg veel oudere mensen op zitten die best vies kunnen zijn. Maarja doe wat je zelf wilt! 
 

veel succes! Groetjes

Reageer