Vraag

sex op jonge leeftijd

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 631 Bekeken

Badge

ik ben dus twaalf en ben wel toe aan sexueel contact heb ook wel serieus een relatie gehad alleen het probleem is ik ben niet echt populair in de klas en niemand mag me echt ofzo (zit trouwens op de middelbare) hoe vraag ik dan om sex/ hoe krijg 

mvg anoniem.

 

 

edit: ben een jongen

 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

oh babe ik zou even wachten. Want nu is je lichaam er nog niet klaar voor

Badge

ik ben dus twaalf en ben wel toe aan sexueel contact heb ook wel serieus een relatie gehad alleen het probleem is ik ben niet echt populair in de klas en niemand mag me echt ofzo (zit trouwens op de middelbare) hoe vraag ik dan om sex/ hoe krijg 

mvg anoniem.

 

 

edit: ben een jongen

 

Is 12 nog niet iets TE vroeg om hier aan te beginnen?

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb precies hetzelfde maar ik denk dat je moet wachten tot je op iemand verliefd word...

Hi

Ik ben het eens met de bovenstaande reacties. Seks op je 12e is wel erg vroeg. En daarnaast is het niet zo dat je even je klas binnenloopt naar een meisje toegaat en vraagt wil je seks? Dat doe je niet.

Het beste kun je wachten tot je een relatie hebt. En dat het van beiden kanten goed voelt. Ik ben persoonlijk ook iemand die liever niet zijn pik overal en bij iedereen wilt insteken om maar seks te kunnen hebben. Voor mij moet het iets speciaals zijn en voor een speciaal iemand waar ik me echt goed en vertrouwd bij voel.

Me vriendin en ik hebben het er wel is over gehad maar zijn beiden tot conclusie gekomen dat het nog te vroeg is voor ons. Dus we wachten het gewoon samen af tot er een moment is dat het goed voelt. 

-Storyteller.

Reageer