Vraag

sex met zus

  • 9 June 2022
  • 4 reacties
  • 5266 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Dus mijn zus was in bad ik wist eet niet ik kom binnen vraagt ze me opeens of ze me mag aftrekken im like uhh ok en ja ze deed het die nacht waren we aan het praten en zij zij ik zou wel echt ontmaagd willen worden ik dacht zo van uhh opeens trekt ze me in bed doet ze me kleren uit en ja seksen we maar ik wil echt een realtie met me zus maar hoe vraag ik dat ?


4 reacties

Badge

@Yoo je kan het toch bespreekbaar maken dat je het fijnd vind wat er gebeurd tussen jullie en er over praten hoe jullie er over denken 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Helaas is een relatie en seks met familie niet mogelijk. Praat er aub met een professionele over

Badge

Hoi

Helaas is een relatie en seks met familie niet mogelijk. Praat er aub met een professionele over

maar albert einstein is getrouwd met zijn nicht

Reputatie 7
Badge +15

Hoi

Helaas is een relatie en seks met familie niet mogelijk. Praat er aub met een professionele over

maar albert einstein is getrouwd met zijn nicht

Dat klopt, maar tegenwoordig is dat niet toegestaan ( ik weet niet of het dat toen was) , maar sex met je zus…. Ik snap best dat het geil is/ kan zijn… maar is dit ècht wat je wil…?! Of wil je gwn sex, je bent nu wel ontmaagd door je zus hè?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps, einstein had meerdere partners…

Reageer