Beantwoord

Sex met vriendin ,waar???

  • 4 January 2019
  • 11 reacties
  • 4916 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Morgen spreek ik af met mijn vriendin . We gaan samen shoppe maar spreken ook al lang dat ze sex wilt hebben met mij . Nu is mijn vraag weten jullie plaatsten waar je het kan doen behalve thuis ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 January 2019, 20:29

Bekijk origineel

11 reacties

Morgen spreek ik af met mijn vriendin . We gaan samen shoppe maar spreken ook al lang dat ze sex wilt hebben met mij . Nu is mijn vraag weten jullie plaatsten waar je het kan doen behalve thuis ?
Jah weet ik maar toch bedankt😁
Hi @Plopboy,

wat voor seks bedoel je?

Aftrekken en vingeren of pijpen en beffen of neuken?

Beetje handwerk en likken kan nog wel in een wc of pashokje (beetje tricky, want meestal geen deur die op slot kan en mensen in het hokje naast je, dus). Wel altijd je sperma opruimen natuurlijk.
Voor neuken is een beetje een wat grotere ruimte wel lekker, dus ja, dat wordt wat lastiger. Staand kan natuurlijk wel, maar liggen op een bed ofzo is wel lekkerder.

Buitenseks is wel nice, alleen niet met deze temperaturen. Ik bdl in de duinen op een handdoek is wel lekker in de zomer met het zonnetje erbij of op een warme zomeravond/nacht, maar in de winter, idk.

Ik weet niet of er bij jou in de buurt leegstaande schuren of huizen zijn (bij mij wel) en dan kan je daar seksen of in een huis dat nog gebouwd wordt. Maarja, dan heb je wel kans dat de nieuwe bewoner op z'n vrije dag ff langs komt om te kijken of het werk aan het huis al opschiet... Beetje teveel risico, maar dan kun je altijd nog zeggen dat je de muren aan het witten bent 😂

Verder weet ik het nu ook ff niet.

Iig veel plezier en een update is altijd leuk.

Groetjes,
M&M's
Wc/kleedhokje😂😂 of in n bos of donker steegje...
Echt serieuze plekken weet ik niet maar het is denk ik het pretigst om gewoon een keer te doen als jullie alleen thuis zijn
Badge
Als je een rustige plek zoekt zou je naar een hotelletje/b&b kunnen gaan. Dan moet je natuurlijk wel wat willen spenderen, want het is wel wat duurder. Anders zijn de optie's van M&M's ook een goede!
Badge
In de badkamer als je ouders weg zijn
I weet niet of je zulke goeden vrienden hebt maar als de ouders van mijn vrienden. Weg zijn mag het daar van hun.
Reputatie 1
Badge

in het bos of kleedhokje

Reputatie 3
Badge +2

(account) ik help je graag,

Dat is NIET de bedoeling want

  1. Hij vraagt voor een plaats voor seks te hebben
  2. Jij gaat redelijk off-topic
  3. Hij heeft een vriendin anders zou hij niet vragen
  4. Hier mag je geen persoonlijke gegevens delen 
  5. Je mag ook gewoon niet om sex vragen dat is raar.

Dus A.U.B. niet meer doen.
Groetjes,

Anoniem

Reputatie 7
Badge +15

in het bos of kleedhokje

11 mnden te laat ?! Hihi 😜 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Morgen spreek ik af met mijn vriendin . We gaan samen shoppe maar spreken ook al lang dat ze sex wilt hebben met mij . Nu is mijn vraag weten jullie plaatsten waar je het kan doen behalve thuis ?

Ik wil ook wel met jou sexen hoor...…

 

Deze post is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 7.

Badge

Morgen spreek ik af met mijn vriendin . We gaan samen shoppe maar spreken ook al lang dat ze sex wilt hebben met mij . Nu is mijn vraag weten jullie plaatsten waar je het kan doen behalve thuis ?

Ik wil ook wel met jou sexen hoor...…

 

Je kan ook in een sexclup

Reageer