Beantwoord

sex met stiefvader

  • 2 February 2020
  • 20 reacties
  • 7720 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik ben eline en ik ben 9 jaar 

ik heb een probleem mijn stief vader heeft samen met zijn vrient sex met mij. Als mijn moeder weg is. Dat wil ik niet maar als ik tegenstribel bindenze me vast. Ze aaien en likken me daar beneden. Ook gebruiken ze elkaarslul als lolly. Ze zaggendat dit normaal is en dat dat hoort tussen stiefvaders en dochters maar het doet pijn en ik ben bang.

icon

Beste antwoord door SecretGirl2006 2 February 2020, 15:45

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi eline

Ik zou 112 bellen. Het is niet normaal dat je stief vader je vastbind. Dat is mishandeling

 

Suc6 😔

Heyy

Je moet hierover praten met je moeder! Dit kan echt niet hoor, dit is gewoon regelrechte kindermishandeling. Praat hier alsjeblieft over met je moeder of een andere familielid want dit kan echt nie verder zo! Ik hoop dat er snel iets veranderd!

Groetjes

Kaas123

Ja maar dat durf ik echt niet.

dan gaat hij mij slaan.

Ik snap ook niet heelemaal wat er nou gebeurt. 
waarom doen oude mensen dat vrijwillig??

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

wat verschrikkelijk naar dat jij dit moet mee maken! Ik hoop dat je weet dat dit echt niet kan! Dit is seksueel misbruik, kindermishandeling. Doen ze ook hun penis in jouw vagina? Als ze dat doen is het kinderverkrachting. Dit mogen ze dus echt niet doen! Zeg het tegen je moeder, of bel en chat met de kindertelefoon.  Zij geven je dan raad.  Ga anders naar de politie. Doe iets!  Het klinkt gek, maar ik ben blij dat je zegt dat je je ertegen verzet. Stom hè ik weet het. Ik wens je heel veel sterkte, laat je ons weten wat je ertegen gaat doen? We staan altijd voor je klaar, hier op het forum!

 

Xxx secretGirl

Ze doen hun piemel in mij :((

waarom doen ze dat ik snap het echt niet?

Reputatie 2
Badge +1

Doen ze dat dan wel met condoom!

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik begrijp dat je dat niet snapt, ik eerlijk 

Ik weet het niet ik denk het niet. Ik weet ook niet hoe dat er uit ziet.

Reputatie 2
Badge +1

Oh dan denk ik niet dat ze dat gebruiken. Het is een soort bruinachtig zakje wat je om je penis doet. Het zit in een vierkant zakje.

als. Je nu alleen thuis bent, bel dan gewoon de politie. Is alleen je moeder thuis? Zeg het dan NU tegen haar! 

 

Xxx secretGirl

Ik kan de politie niet bellen. Ik vind het te eng.

en ik ben niet alleen thuis.

Dan zegt hij als je het goed doet stoppen we eerder, maar ik weet heelemaal niet wat goed is.

dus wat doe ik verkeert? 

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap dat je het te eng vind, en je doet helemaal niks fout, je stiefvader doet het fout. Ga eens nadenken aan wie je het durft te vertellen. Misschien een goede vriendin of buurmeisje. Maakt niet uit, bij wie jij je  maar veilig voelt. Heb je al gechat of gebeld met d kindertelefoon?

Bedankt! Ik heb het gezegt en nu is er politie bij hem ik had mijn moeder een appje gestuurd voordat hij het weer ging doen dus toen hij het weer deed kwam er politi en die ging mij helpen

Reputatie 2
Badge +1

Wow! Super gedaan meid! Ben echt niet normaal trots op je! wauw ben echt heel erg blij dat je dit hebt gedaan, en geluisterd hebt wat de anderen hebben gezegd! 😘 😘 😘!!!!. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, alleen dat ik reuze trots op je ben!!!!!!!!!!

wat gaan ze nu doen? Onderzoek starten waarom je stiefvader dit deed? Ik ben echt heel erg blij voor je!]

 

Xxx van een hele blije en trotse secretGirl!

Reputatie 2
Badge +1

hey.

Wat jou stiefvader doet is mishandeling en verkracting. Dit mag niet. Je kan hiermee de kindertelefoon bellen/chatten zoals SecretGirl2006 al zei.

Maar ik zou het aan je moeder vertellen en dan kunnen jullie naar de politie. 

 

Heel veel sterkte; DBM

Reputatie 2
Badge +1

Heey,

 

ik las dat je het geflikt hebt! Echt super goed!

 

hoe gaat het nu met je? Heb je nog vaak flashbacks, denk je er vaak aan, of valt het mee?

 

Nu ik Zo kijk denk ik niet dat je nog kan reageren, want het kan zijn dat je account niet meet bestaat.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Dit is echt niet goed. Je moet het aan je moeder vertellen. Dit moet echt stoppen.

Ik hoop dat het goed komt!

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Zeg het ONMIDDELLIJK tegen je moeder! Jij bent minderjarig dus dit is strafbaar wat betekent dat hij waarschijnlijk in de gevangenis komt. Dit is helemaal niet normaal!

Veel succes!

XOXO 

~BreezyOcean

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

het is heel erg wat hier is gebeurd met jou. en als het pijn deed zou is ook even langs de huisards gaan om te kijken of alles daarbeneden nog goed is.

 

je hebt echt super gehandeld en ik wil je dan ook alle complimenten geven.

 

ik wil graag wel iets tegen mangoveld en oceansparkle zeggen,, kunnen jullie het hele topic doorlezen voordat jullie een reactie plaatsen, alvast bedankt.

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 2
Badge

Ja vader kan de gevangenis in voor wat hij doet zeg dit tegen je moeder en die zal wel aan giften doen

Reageer