Sex met onbekende

  • 12 August 2017
  • 29 reacties
  • 3537 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag sex hebben met onbekende jongen of man die ik via internet heb ontmoet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vind het best spannend en beetje eng.

29 reacties

nee ik heb er geen ervaring mee, maar zou het eigenlijk zelf ook wel willen. Dus als je nog iemand zoekt dan hoef je het maar te vertellen 😛
Ik zou het niet doen, ik wil je niet bang maken maar hierdoor komen ook verkrachtingen. Gewoon lekker masturberen of een partner zoeken 🙂
@Anoniem jongen
Maar ja ff wat meer serieus Jongendiegeilisxd heeft wel deels gelijk. Ik zou je aanraden om eerst een keer een video gesprek of zo te voeren met diegenen zodat je weet met wie je te maken hebt en om op een veilige plek af te spreken, niet ergens in een bos dus 😛
Bart mijn vrind heb jij forumregels 6 en 7 wel gelezen xD
Ik wil het ook wel is proberen ?
@EBB
ik snap dat het idee geil is maar het is niet bepaald safe. op sites als omegle zul je snel genoeg geile mannen vinden die je zullen willen doen. evenals op tinder of hot or not. denk goed na voor je het doet en zorg dat er lange correspondentie vooraf is.
and think about your own safety
greetzz CR1999
@ANOMIEMEJONGEN proberen
Wat fijn dat jullie Ebb proberen te helpen.
Denken jullie daarbij wel aan de volgende regels?

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Groet,
Inge van de Kindertelefoon
Ik zou het als ik jou was gwn niet doen maar met iemand die je wel kent het is niet heel veilig om het op deze manier te doen xx
@ANOMIEMEJONGEN proberen
ahhh, alleen anoniemejongen? 😛

Ik denk dat het al te laat is 😕
Zou ik ook wel eens willen doen
Hoi allemaal ik zou ook graag een keer seks willen met iemand die ik niet ken. Ben heel nieuwsgierig. Maar wat vind ik zo iemand..?
Ik wil graag sex hebben met onbekende jongen of man die ik via internet heb ontmoet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vind het best spannend en beetje eng.
kom naar mijn topic daar kun je verder komen
@EBB ik wil het wel met jou doen
Anoniempje24?
Anoniempje24? jaa??
Mijn vriendin had een jongen via insta gechat en ze gingen vaak afspreken enz en hij was wel lief maar mijn vriendin was 11 en hij 14 5 weken later had mijn vriendin het uitgemaakt omdat die jongen een naaktfoto (in een bikini) maakte en op Instagram had geplaatst. Dus de jongen zei: ik laat die foto of ik ga je pijpen en het ging helemaal fout. Ondertussen (nu) woont de neef van de jongen in dezelfde stad net als ik en mijn vriendin en heeft mijn vriendin 2x verkering gedraagt ?? maar dat was grappig (en voor mijn vriendin ook )
Anoniem080120181839 een foto met een vrouw in een bikini is geen naaktfoto... maar oke.
Ik zie de lol er trouwens niet in.

En EBB, ik zou je aanraden niet zomaar met een vreemde seks te hebben, je zou wel samen met vrienden kunnen afspreken op een openbare plek (je zal maar nooit weten wie er echt achter het account zit). Als je hem beter kent en dat hij zelfs je vriend is dan kan je seks met hem hebben als jullie beide het willen.

Oh en wees HEEL voorzichtig, hij kan zomaar een loverboy zijn (ook weer een nadeel van online chatten: je weet niet wie er achter het andere scherm zit)

Reageer