Vraag

Sex met neef

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 2786 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik lees soms op dit forum dat jongens sex hebben met hun neef. Maar ik vraag me dan af hoe vraag je zoiets. Of komt dat vanaf de kant van je neef.

Tjallas

2 reacties

Hi Anoniem20016482,

ik heb mijn neefjes nog nooit afgetrokken, wel andere jongens, maar ik neem aan dat dat ongeveer wel op dezelfde manier kan gaan.

Als er jongens bij mij blijven logeren, slapen we vaak in één (2 persoons) bed, dus dan kun je in bed een beetje klooien. Bv. om beurten elkaar soort van kietelen en kijken wie dan het langst zijn lachen in kan houden. Dan ga je heel voorzichtig zijn buikje strelen en een beetje verder naar beneden en dan per ongeluk een keertje met je hand tegen zijn piemel aan komen.

Als hij dat dan daarna ook per ongeluk expres bij jou doet, dan kun je voorzichtig een beetje verder gaan en bv. metj e vingers langs het randje van zijn onderbroek gaan om hem zogenaamd te kietelen en dan net ff zijn piemel weer aanraken door je hand op zijn onderbroek te leggen als je hem kriebelt.

Steeds kun je iets verder gaan als hij dat dan ook bij jou doet en hij het nog steeds leuk en spannend vindt. Je kunt nu met één vinger een beetje in zijn onderbroek gaan en misschien rechtstreeks met je vinger langs zijn piemel of eikel gaan.

Als je één keer zo ver bent kun je voorzichtig zijn piemel beetpakken tussen een paar vingers en zijn piemel uit zijn onderbroek halen. Super geil om die harde piemel dan ook te kunnen zien en ja, dan kan hij jou ook tegelijkertijd gaan aftrekken.

Je kunt hem helpen door zelf je onderbroek (helemaal) uit te trekken.
Btw, ik slaap altijd bloot, dus ja, dan kan die ander mijn piemel al zien en gelijk aanraken, wat ik dus niet erg vind haha.

Iets anders wat je kunt doen is voordat jullie gaan slapen nog even onder de douche te gaan. Ik vind het altijd wel lekker fris om voor het slapen gaan even te douchen. Ik doe dat in het echt ook, dus kun je gwn zeggen dat je gaat douchen en achteloos vragen of ie ook mee wil douchen. Anders ga ik alvast mezelf alvast uitkleden en dan zie ik wel of die ander mee gaat. Ik vraag hem sws mee te gaan, ook al wil hij zelf niet gaan douchen. Want dan kunnen we ff kletsen en kan hij naar mij en mijn piemel kijken. Dat vind ik sws altijd wel geil. Meestal kleden ze zich dan ook wel uit en komen erbij staan.

Je hoeft elkaar dan nog niet gelijk af te trekken of te pijpen, maar je kunt hem natuurlijk altijd per ongeluk ff aanraken of met je piemel tegen zijn billen of been aanlopen.

Wat je dan doet, moet je gwn laten afhangen van de situatie. Als hij geen zin heeft, dan moet je ook niet aandringen. Als hij interesse heeft om mij af te trekken of te pijpen laat ik ze meestal hun gang gaan en als hij het lekker vindt dan pijp ik hem ook.

In bed kun je lekker een beetje in je blootje stoeien en dan zien wat er nog gebeurt.

Sommige jongens praten er dus liever niet over, maar willen wel mijn piemel strelen, trekken en likken en aan andere jongens kun je het gwn vragen wat ze willen. Beetje afhankelijk van de jongen en hoe goed je elkaar kent.

Doe nooit iets tegen je zin en ook niet tegen die ander zijn zin.
Als het niet (meer) goed voelt, dan kun je altijd stoppen.

Zoiets?

Als je nog vragen hebt, lees ik het wel.

Btw heb je al een jongen op het oog en hoe oud is die?

Groetjes,
M&M's
Hey m en m’s, dankjewel voor je reactie. Ik heb 3 jongens op het oog. Maar de jongen 1 is 13 en een beetje raar. Maar ook doet soms een beetje geil tegen mij. Jongen 2 is 13 en is te serieus. Bij hem kun je geen grappen maken over sex. En jongen 3 is ook 13 maar woont 25 km van mij vandaan.
Als jij dus tips hebt zijn die welkom
andere tips van anderen zijn ook welkom

Reageer