Vraag

Sex met mij zus willen


Badge
Hallo ik ben een jongen van 13 en ik heb een zus van 15 ik wil heel graag sex met mijn zus hebben want ze heeft mooie billen en al borsten en ik heb vandaag zelfs over ons gedroomd en in mij droom hadden we sex en we vonden heb toe wel lekker maar is dit een teken want we gaan (ik en mijn zus) samen naar mijn opa en oma en we slapen in het zelfde bed en onder de zelfde deken.

Wat moet ik nu doen!?

14 reacties

Badge
Reageer pls 😦😦
Hey Halloxx
Ik denk niet dat het de perfecte keuze is om met je zus seks te hebben
Als je het toch wilt probeer er dan achter te komen of ze het ook wilt , door bijvoorbeeld over dat onderwerp te hebben of in het bed bij je opa en oma er dichter bij te gaan liggen , …
Even voortgaan op de reactie hierboven.
... Als het lukt vergeet dan geen condoom mee te nemen en aan te doen, als het zover is. Is het niet gelukt, probeer je niet klote te voelen en probeer eens om te kijken of gevoelens hebt voor iemand buiten de familie en dezelfde leeftijd?
Succes!
Beginneling
Dit heet incest en is illegaal
Ik zou het zeker niet adviseren om te doen maar als het er toch van komt gebruik dan zeker weten een condoom
Gr joey
Badge
Maar ik wil ook graag een meid je uit mijn klas doen
Met je zus moet je niet doen. Incest kan je relatie beïnvloeden met je zus. Je bent blijkbaar klaar voor seks, maar ik zou gewoon even wachten tot er een leuk meisje op jepad komt en een relatie begint
Ik zou het niet doen, je gaat er later spijt van krijgen geloof me
Zo al vaker is gezegd hier dit is illegaal en zeker niet goed voor jullie relatie (niet seksueel/liefde maar broer zus). Daarnast zijn er risico's een condoom werkt niet altijd. De meeste keren wel en zo uit me hoofd os het iets van 90%. Maar je zal get net zien wanneer jij het probeert ben je de ongelukkige 10%. Je denkt vast dat het je niet zal overkomen maar dat weet je nooit 100%. Daarnaast denk Ik Dat je wil weten hoe het is om met je zus seks te hebben en de enigste manier omdat te weten is door het te doen. Het is een soort actie reactie situatie. Ik raad Het erg af want er zijn nare gevolgen voor een seksuele relatie met je familie of zelfs een kind bij je zus als je de ongelukkige bent. 1 daarvan Is niet EcHt blije ouders, ene kind met een forte kans op een ziekte/syndroom, en je hele familie leven zal anders zijn. Ik zal Het Niet op het risico zetten. Er zijn genoeg meiden die op hun 15e een kont en tieten hebben en die zijn er ookal bij meisjes van jou leeftijd. Seks gaat daarnaast niet om uit te proberen maar om liefde. Ik denk Dat je op je 13e nog niet 100% klaar bent voordat.
Reputatie 6
Badge +5
@Smooth boy 15, Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal.
Een condoom is in principe 100% veilig, behalve als je hem verkeerd gebruikt (dan kan hij bijvoorbeeld scheuren).
Meer informatie kun je lezen op: https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms
Niet doen heb het vroeger ook gedaan met men zus en het beïnvloed onze relatie .

Maar als je het toch zou doen en je hebt geen condoom bij neem haar dan in haar kontje dan word ze niet zwanger.
Ik zou het persoonlijk niet doen! Maar als jullie allebei het willen
doe het zeker met Condoom! Dit is heel belangrijk (:

Veel suc6!

Kijk het is illegaal maar ik zou zeggen ga er voor als je het wilt

Reputatie 3
Badge +1

heey hoe is het afgelopen?

Ik ga je niet tegenhouden want wie ben in daarin. 

 

Probeer als je een stijve hebt die een beetje tegen je zus haar billen te schuiven ze zal vanzelf wat voelen en zou dan zelf aangeven wat ze wil doen 

Reageer