Vraag

Sex met leraar

  • 6 April 2019
  • 7 reacties
  • 7285 Bekeken

Hey, pas is bij mij iets gebeurt, ik ging naar school en had er geen zin in, maar na wiskunde (daar ben ik slecht in) dat hij mij wou spreken, ik dacht dat het over mijn cijfers zou gaan maar toen hij de deur dicht deed en de ramen dicht (zo'n zwart scherm erover) dat ik zijn pil stijf worden... hij deed zijn kleren uit en hij was knap!! Hij deed mijn kleren ook uit en hij de gingen neuken, hij zag dat ik het goed en leuk vond dus hij vroeg verkering, ik zei ja en toen, pakte hij mij beet en legde mij op tafel hij ging lekker hard te keer. Maar toen moest ik naar huis en we spreken vaak af na school om te neuken, maar ik durf niks hier over te zeggen tegen mijn ouders, ik ben bang dat ze boos worden.. wat moet ik nou doen?! (14 jaar)

7 reacties

Badge +1
Hey

het is verboden om leraren met leerlingen sex te hebben.
jou leraar is straf baar.
leraren mogen ook geen relatie hebben met de leerlingen.

groetjes XXX
Hoi

Jouw leraar mag als meerderjarige en als docent geen seks met jou hebben. Het is ongebruikelijk dat een leraar zulke intieme relaties opbouwt met een leerling. De manier waarop hij de eerste stap zette, namelijk door de deur te sluiten en de ramen af te schermen, vind ik behoorlijk ongepast.

Je kan dit gerust aan je ouders vertellen. Je ouders zijn er voor als je met twijfels zit over een bepaalde situatie. Ik vermoed dat ze even zullen schrikken, maar dat ze daarna samen met jou zullen bekijken hoe jullie met deze situatie om zullen gaan. Als je graag anoniem je situatie bespreekt met een vrijwilliger, kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
heyy XSellaX

Misschien vond je het super leuk, wat de leraar heeft gedaan is wel strafbaar. Want eigenlijk heeft hij het met een minderjarige gedaan. Hij zet hierbij zelfs zijn baan op het spel. Zelf zal ik het wel met je ouders bespreken al ga je het niet meer leuk vinden en het gaat dringend worden.
Heeyy,
Het klinkt misschien niet leuk, maar toch moet je hier mee stoppen. Dat wat je leraar heeft gedaan is strafbaar. Ik snap dat je hier niet mee naar je ouders of de politie wilt gaan. Wat ik in jouw geval zou doen is tegen je leraar zeggen datje ermee stopt, omdat het strafbaar is, en het niet goed voor je voelt.
Wat je ook doet; zorg ervoor dat dit stopt. Er komt een moment in je leven dat je er spijt van hebt.
Sorry als die hard overkwam, en hopelijk heb je wat aan mijn advies.
Xx
P.S. Sorry dat het een beetje een late reactie is L:
Als je het leuk vind is het geen probleem maar niet aan ouders💀💀dat is dodelijk
Badge

Als je het leuk vind is het geen probleem maar niet aan ouders💀💀dat is dodelijk

dit is geen goed advies , als je niet weet wat je als advies geeft zou ik dit ook niet doen anders zet je die persoon op het verkeerde pat

Ik zou ook niks zeggen 

Reageer