Vraag

Sex in bad

  • 4 January 2019
  • 3 reacties
  • 2930 Bekeken

Badge
Ik ben een meisje van 12 jaar met een vriendje had de we afgesproken om te hange allen dat liep niet echt als geplent dus me vriendje zij kom mee naar de bad kamer en toen deet hij het Bad aan en toen trok ik mijn kleren uit ben hij ook en gingen in bad sexen ( we hebben het al vaker gedann) maar ik zit er een beetje over in dus heeft iemand tips

3 reacties

Badge
Ik denk persoonlijk dat 12 nog een beetje vroeg is. Je hebt nog een heel leven voor je, dus je hoeft het niet te haasten. Zorg wel dat je alles veilig doet, want over een paar jaar kan je er zwanger van worden. Doe alleen dingen die je zelf fijn vindt. Als je er niet fijn bij voelt, zeg dat dan tegen je vriendje.
Ik heb een vraag voor je hoe heb je het gezegd bij de eerste keer gewoon ik wil seks of hoe ging dat trouwens over jou vraag doe waar jezelf het fijnst bij voelt en nee het is niet raar ofzo en 12 is wel vroeg maar wees blij dat je vriendje en jij het kunnen hebben van mekaar ik denk als ik aan me vriendin vroeg he wil je seks op me 13 de dat ze had gezegd ik maak het uit en nee doeg
ik vind persoonlijk 12 nog vroeg.
maar je moet doen wat goed voelt.
Bedoel je dat je over de sex op jou leeftijd inzit?
of weet je het niet zeker of je het voor jezelf doet of je vriend?
maar doe wat je hart zegt dan kan je nooit fout gaan.
en of je vraag is of sex in bad normaal is.
ja het is normaal.

xoxo M

Reageer