Beantwoord

Sex hebben met een Vriendin

  • 2 January 2019
  • 12 reacties
  • 10268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik praat best vaak met mijn vriendschappelijke vriendin over bijna alles wat met sex te maken heeft.
Laast kwam er zelf een keer aanbod dat ik vertelde dat ik een stijve van haar had gekregen en dat vond ze best fijn. Alleen het punt is ik zou graag willem voelen hoe het is om echte sex te hebben met iemand. Alleen wilde zij alleen sex met een Jongen als ze een relatie heeft. Wat moet ik nu doen? Aangezien we elkaar soms best geil maken met wat we tegen elkaar vertellen. Groet 15 jarige jongen
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 January 2019, 20:26

Bekijk origineel

12 reacties

Misschien kun je aan haar vragen, als je met haar in gesprek bent, of zij eens zou willen experimenteren.
Sowieso kun je misverstanden voorkomen als je het zo met haar deelt.
Dit ging perongeluk let hier aub niet op
Misschien kun je aan haar vragen, als je met haar in gesprek bent, of zij eens zou willen experimenteren.
Sowieso kun je misverstanden voorkomen als je het zo met haar deelt.

Bedoel je met experimenteren sexuele handelingen of? En stel dat wil ze alleen als ze een vriendje heeft. Maar we hebben wel geile gesprekken wat dan?
Badge +2
tja,
als ze niet wil kun je verder niks doen.
maar, altijd praten is een optie!
😉
Ik zou asn haar vragen of ze dan miss. Een relatie wil. Als het goed is is het legaal met jouw leeftijd dus kan gewoon
Badge
Ddaarna kan je het mis doen
De volgende keer dat jij met haar aan het praten bent moet je zeggen op het goede moment dat jij wel een keer wil expirimenteren als zij dat dan ook wil kan jij een keer afspreken
Badge +1
Soms loopt het anders dan je denkt. Ben transgender en je zou zeggen dat ik een geboren meisje ben. Tijdens het zwemmen kleden we ons om per 2 en ik deed dat met een goede vriendin tot ze mijn piemel in het oog kreeg en moest blozen.
vind je een vriend leukkijk wat hij of zij ervan denkt want het kan gelijk zijn

Reactie aangepast door De Kindertelefoon, was in strijd met forumregel 9
Badge

Hallo allemaal,

Ik praat best vaak met mijn vriendschappelijke vriendin over bijna alles wat met sex te maken heeft.
Laast kwam er zelf een keer aanbod dat ik vertelde dat ik een stijve van haar had gekregen en dat vond ze best fijn. Alleen het punt is ik zou graag willem voelen hoe het is om echte sex te hebben met iemand. Alleen wilde zij alleen sex met een Jongen als ze een relatie heeft. Wat moet ik nu doen? Aangezien we elkaar soms best geil maken met wat we tegen elkaar vertellen. Groet 15 jarige jongen

misschien moet je eens vragen of ze daar nog nooit over heeft nagedacht… als ze ja zegt kan je er op voort gn

 

Badge

Je kan verkering vragen

Verkering vragen of vragen naar seks

Badge

https://sextoycollective.com/diy-fleshlight/

maak zelf een pussy pocket /draagbare vagina

Reageer