Vraag

Sex gehad op school

  • 23 November 2018
  • 2 reacties
  • 15299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb snel hulp nodig!
Ik ben 13 en ben een meisje
ik zit in de eerste 1e en ik moest wat halen uit de magazijn voor handvaardigheid...
Ik vindt dus een jongen leuk en die jongen zat dus ook in het magazijn hij zit in de 2e en is 14...
Er was veder niemand in het magazijn behalve ik en hij dus.
Hij begon te lachen en ik zei :wat is er?
Hij zei Ik weet dat je me leuk vindt
Ik zei:Kan kloppen hoezo dan?
Hij zei ik vindt jou ook wel leuk...Wil je verkering?
Ik zei heel verlegen 'ja'
Na die tijd had ik gevonden wat ik nodig had en bracht het naar de klas toe volgens de leraar was het niet goed en moest ik terug opeens zag ik hem...
IK ZAG HEM AFTREKKEN WTF??
Hij lachtte en ik werd opgewonden ondanks ik het een hele rare situatie vondt werd ik toch geil
Opeens kwam hij naar me toe en begon mij te zoenen...
Ik had nog nooit gezoend dus dat ging nog niet zo soepel en het werd ongemakkelijk 🙁
Toen deed hij de deur opeens dicht en zei:Wil je het doen??
Ik dacht :Wtf gebeurd dit echt dit is toch niet echt dit gebeurd alleen in van die films'
Ik zei:Wat doen?(Omdat ik het niet zeker wist wat hij bedoelde)
Hij zei:Neuken'
Ik wist eerst niet of hij het meende maar hij is best wel stoer enzo'
Ik zei:Ik weet het niet hoor ik vindt dit een vreemde situatie'
Ondanks ik het best wel eng vondt zei ik voorzichtig'ja'
Hij deed de deur opslot (ik wist niet eens dat dat kon)
Ik deed mijn bh los en hij zijn broek en ja toen deden we het laten we niet te diep op detail gaan...
Ik ben aan de pil voor mijn menstruatie dus dat is geen probleem dat ik zwanger
maar ik voel mij schuldig en ik weet niet aan wat...Ik wil het aan iemand vertellen omdat je het toch wel kwijt wil op een soort van manier en straks hangen er camera's ofso...
Is dit strafbaar en krijg ik een boete ? ik wil absoluut niet dat mijn ouders er achter komen ze zouden mij vermoorden hoe dan ook wat vinden jullie er van is dit erg wat ik heb gedaan?Ik vindt die jongen opeens ook niet meer leuk HELP

2 reacties

Hoi

Je hebt seks gehad met een jongen die je leuk vond. Je vond het nogal een vreemde situatie, maar ook wel spannend.

Seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo goed kent, is niet zo verstandig. Je neemt de pil, maar het was toch goed geweest om een condoom te gebruiken i.v.m. soa's. Je kende die jongen niet zo goed, en dan is het extra belangrijk om voorzichtig te zijn.

Kan je dit met een vriend(in) bespreken? Het voelt vast goed om hier met iemand over te kunnen praten. Je kan ook altijd terecht bij de KinderTelefoon. Daar kan je anoniem je verhaal doen, en krijg je vast nuttig advies mee.

Heb je nog met die jongen gesproken over wat er gebeurd is?

Groetjes
Kenshin

Reageer