Hoi ik ben een jongen van 12 jaar bijna 13 ik heb geen vriendin maar zou graag sex willen hoe kan ik dat doen of andere lekkere manieren om klaar te komen alvast bedankt.
Groetjes mr.t
Hoi ik ben een jongen van 12 jaar bijna 13 ik heb geen vriendin maar zou graag sex willen hoe kan ik dat doen of andere lekkere manieren om klaar te komen alvast bedankt.
Groetjes mr.t
Als ik naar mezelf kijk ik ben 13 en ik wil het wel dus er zullen vast meer meiden het wel willen maar ondhoud heel veel meiden waaronder ikzelf zijn doodsbang voor hun eerste keer dus al heb je een meisje praat praat praat en doe geen dingen die zij niet wil en als je klaar bent met de sex knuffel met haar en douche met haar zodat ze zich niet gebruikt voelt
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
Hoi, die sex komt wel als je eerst een flink tijdje verkering hebt, een goede lieve vriend bent voor je geliefde, en als dat zover komt, laat je aan haar over om te bepalen wat er mag en hoe ver dat gaat. Dat is het eigenlijk in het kort :) wees dus vooral een leuke aardige jongen die echt om haar geeft en heel veel rekening met haar houd. Op dit forum staan best veel topics met goede tips hoe je vooral niet moet doen om leuk gevonden te worden en ook hoe je wel moet zijn. Een mooi antwoord op je vraag is dus: geduldig zijn en jezelf zijn. Niet te stoer en wel aardig, belangstellend en gewoon leuk en grappig bijvoorbeeld. Lukt je vast wel!
Groetjes liefs Tartan X
Zoals waar zou ik hem in kunnen stoppen?
Ik zou daar lekker nog ff mee wachten als ik jou was. Ga eerst maar een leuke vriendin vinden. Seks komt dan vanzelf wel. Wat je niet moet gaan doen is iemand gaan zoeken alleen voor de seks.
Dit soort topics lees zie ik hier wel vaker en heel eerlijk, als je op een forum moet gaan vragen hoe je aan seks komt ben je er nog lang niet aan toe. Maar goed, dat is mijn mening.
Verder sluit ik me aan bij
Zoals waar zou ik hem in kunnen stoppen?
iig niet in dingen die daar niet voor gemaakt zijn. Dus geen flessen, stofzuigslangen/whatever.
Ga nou maar gewoon eerst aftrekken of zo. De rest komt later wel.
Ik ben het eens met
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.