Vraag

hoe voelt het om sex te hebben?

  • 21 June 2021
  • 3 reacties
  • 2178 Bekeken

Badge

Ik zou graag een keer willen weten hoe sex voelt heeft iemand tips ik ben 13 nu vraag je je mischien af waarom wilt hij dat nou ik heb een keer een droom gehad en daar had ik sex het voelde fijn maar hoe voelt het nou echt heeft iemand tips zodat ik het kan voelen 


3 reacties

Heyy

 

Veel jongeren hebben behoefte aan seks dus daar ben je zeker niet de enige in! Echter zal je moeten wachten tot je een vriendin hebt.. En dat komt ook nog bij jou! Alles komt op zijn tijd!

 

Je kan wel met jezelf experimenteren door bijvoorbeeld te masturberen. Je kan op het forum veel tips vinden om het aftrekken leuker te maken. Als je op deze link klikt kan je een beetje op het forum rondkijken voor tips. Verder heb je misschien nog iets aan dit topic hieronder daar staan ook veel tips om masturberen leuker/lekkerder te maken. 

 

Groetjes van mij!

Reputatie 1

heyy!

ik ben ook 13 jaar en ben gisteren ontmaagd.

het voelde heel fijn en het was heel erg geil.

als je sex met iemand wil moet je eerst wel misschien iets gedaan hebben bij die persoon (bv vingeren, aftrekken..) dat hoeft niet maar zo kan je meestal beter weten of je er echt klaar voor bent! ps: doe niks waar je je op dit moment nog niet comfortabel bij voelt!

groetjes

Reputatie 7
Badge +19

Het is de bedoeling dat het een fijn gevoel geeft

Reageer