Beantwoord

Sex

  • 16 September 2019
  • 15 reacties
  • 10491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Rare vraag, kben 15 jaar en zou graag een keer seks hebben/gepijpt willen worden/beffen. Zijn meisjes er rond die tijd al klaar voor?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 September 2019, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

15 reacties

I ben 14 en ik wil zeker pijpen heeft worden en sex
Reputatie 1
Badge

Zou je ook iemand doen die 13 is?

Hey, Mr. Boy Op 15 jarige leeftijd zijn er zeker paar meisje er klaar voor! Alleen 1 tip als je een meisje hebt gevonden duidelijk maken dat je iets spanned wilt doen, Niet zomaar doen zo kan je niet in problemen komen.
Badge

hallo ik en een meisje van 14 jaar oud en ik weet dat er al een aantal meisjes klaar voor zijn ik heb regelmatig zelf ook seks

Badge

Het is heel normaal dat je dat wilt op je 15e 

Ik zou wel eerst een relatie beginnen voordat je sex hebt 

en zeker weten dat het meisje hetzelfde wilt als jou en doe het veilig! 
 

ik hoop dat je er iets aan hebt 

dat verschilt qua meisje, sommige zijn er al klaar voor en sommige nog niet.

Heey,

Ik ben 14 bijna 15 en ik wil graag een jongen pijpen en beffen en al dat soort dingen 😍 maar het is zeker heel spannend voor al voor de eerste keer.

Reputatie 1
Badge

hey! ik vind zelf dat 15 en sex iets te vroeg is maar dat licht aan jou!

als jij dat wil dan kan dat  ene zorg voor een condoom anders heb je kan op zwangerschap of soa's 

Badge +1
Ik ben een jong meisje en inderdaad sex lijkt spannend maar ik weet ik ben nog een kind en sex is geen spelletje het kan nare situaties geven waarvoor meestal de verantwoordelijkheid niet wordt genomen.

1. Zwanger (een kind hoort niet te zorgen voor een kind)
2. SOA (geslachtsziekte zijn niet de fijnste en een van de grootste oorzaken van relatiebreuken

Als 1 van de 2 wilt vrijen zie dat beiden willen want liefje of niet als zij niet wilt is het aanranding maar weet gebeurt of niet een meisje is een zwakker type en dus geloven ze haar voor de volle 100%

Wij tieners zijn raar het ene moment is het ik wil de andere vuile verkrachter omdat we weten wij hebben macht en dus wees voorzichtig best wachten en dan ook nog een risico.

@Meisjemetproblemen kan je niet iets doen met jongens op school ofzo?

 

Badge

Post verwijderd nav forumregel 12: ga niet off-topic.

Badge

Heey,

Ik ben 14 bijna 15 en ik wil graag een jongen pijpen en beffen en al dat soort dingen 😍 maar het is zeker heel spannend voor al voor de eerste keer.

Hey 

Ik ben 14 en wil ook al gepijpt worden en zo van die dingen

Badge

Heey,

Ik ben 14 bijna 15 en ik wil graag een jongen pijpen en beffen en al dat soort dingen 😍 maar het is zeker heel spannend voor al voor de eerste keer.

hoe graag wil je dat hmu

 

Badge

Heey,

Ik ben 14 bijna 15 en ik wil graag een jongen pijpen en beffen en al dat soort dingen 😍 maar het is zeker heel spannend voor al voor de eerste keer.

Je mag hier natuurlijk niet zomaar dingen afspreken. Maar we zouden op insta of snap kunnen praten als je wil? 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

We vinden het bij De Kindertelefoon erg belangrijk dat jullie anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan.
Ook niet als beide partijen dat graag willen. Doe je dit wel, dan krijg je hier een waarschuwing voor. Lees ook nog even de forumregels na als je over iets twijfelt.

Veel plezier op het forum!

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon