Vraag

Sex

  • 19 July 2019
  • 7 reacties
  • 9608 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 14 jaar ik wil zoo graag is neuken heeft miss iemand tips

7 reacties

Vrienden maken en vriendinnen maken. Zo word je vanzelf verliefd en word dan betere vrienden met diegene. Doe samen dingen alsof jullie al een stelletje zijn en word beste vrienden. Blijf verliefd en uiteindelijk komt het moment.

Dan kunnen we naar stappen kijken als seks.
Zorg dat je iemand leuk vind spreek af en van het een komt het ander wel
Ik ben zelf geen homo maar heb toch een aantal tips voor je

Masturb**r jezelf een keer om je lichaam te leren kennen en om te kijken of je sp**ma hebt de meeste jongens beginnen hiermee en zoeken daarna een vriendin ( heb ik ook gedaan) ben zelf 13 heb ook geen vriendin maar dit is wel een tip waar je als eerste mee kan beginnen mocht je bijvoorbeeld al een vriendin hebben en ze vraagt heb jij veel sp*rma dan weet je je antwoord al of bijvoorbeeld als ze vraag heb je een groote p*nis dan weet je het antwoord ook begin hier dus altijd eerst mee en tip 2 gebruik c*nd*oms of een pil dan weet je zeker dat je je partner niet zwanger maakt en als laatste tip gebruik gl**middel of water je geeft je p*nis hier een fijn gevoel mee en de kans dat je klaarkomt is dan ook groter/sneller ik heb nog 1 laatste tip bouw rustig op kleed je uit en raak elkaar op de borst tot de p*nis aan laat je vriendin eerst z**gen en steek je p*nis dan rustig in haar v**ina dit waren mijn tips en je leert je lichaam met deze tips beter kennen Succses

Vind gewoon eerlijk iemand die je echt leuk vind en die dr goed uitziet.

en een tip ga geen dingen doen die de persoon zelf ook niet wil

Hallo Jongen 14 jaar :)

Waarom wil je eigenlijk seks? Wat is de reden? Er zijn goede en slechte redenen. Slechte redenen: Om een lekker chickie kapot te neuken, ontmaagden en sperma spuiten op het meisje. De goede redenen moet je zelf maar bedenken 🙂. Je bent 14 neem ik aan door je naam? De gemiddelde jongen ontmaagd rond zijn 17de dus het hoeft nog niet meteen denk ik? 

Het is denk ik niet zon goed idee om een trio te doen via een forum maar dat is mijn mening en hoe willen jullie aan elkaars contactgegevens komen want het is verboden op dit forum…

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Aftrekken?😂

Reputatie 2
Badge +1

zoek een vriend/vriendin :) je zou het kunnen vragen, maar als ze nee zeggen moet je t ook accepteren. sommige mensen hier vinden je te jong, maar als jij er klaar voor bent en zeker weet dat je er geen spijt van krijgt, gewoon doen! veel succes!

anoniem meisje :)

Reageer