Vraag

Sex


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 12 jaar. Ik heb super veel zin om seks te hebben. Het liefst iemand van mijn leeftijd (ouder mag ook). Ik heb geen vriendin dus wat moet ik doen? 


14 reacties

Ik snap je helemaal heb ik ook.
Maar onthoud alvast dit is geen dating site.

Ik raad je aan te wachten op iemand die je echt leuk vind en je 100% vertrouwt

Mvg Tom
Oke Thx
Hey,
Ik zou niet meteen seks hebben als je een vriendin hebt, Je moet haar wel kennen en aardig vinden. Hoe langer je een vriendin hebt des te meer je over dit onderwerp hebt met haar.
Hopelijk heb je er wat aan
P.S. het heeft met de hormonen te maken want ikzelf (14) wil ook seks
Groetjes
Hey,
Ik zou niet meteen seks hebben als je een vriendin hebt, Je moet haar wel kennen en aardig vinden. Hoe langer je een vriendin hebt des te meer je over dit onderwerp hebt met haar.
Hopelijk heb je er wat aan
P.S. het heeft met de hormonen te maken want ikzelf (14) wil ook seks
Groetjes

Wie niet van deze leeftijd😎
wat?
wat?
?

Wie niet van deze leeftijd😎

Dit^^

Wie niet van deze leeftijd😎Dit^^

Daarmee bedoel ik te zeggen dat de meeste van deze leeftijd seks willen!
Dat heb ik ook
Gr lisa 14

Ik ben 1,5 maanden 15 Will ook graag seks en ik Will gepijpt worden en het meisje graag plezier geven, ik heb wel een meisje waar ik er mee over praat en vertrouw en ik had perrongeluk een brutale vraag gesteld in snapchat en verwijderd en toen zei ze “wat had je verwijderd, please stuur opnieuw je mag me alles alles vragen” dus ik besloot het te doen de vraag was: “wat als mijn hand onder je T-shirt gaat” en ze zei tegen mij dat mag je best doen hoor, maar ze Will alleen seks met een realatie. 

 

ik weet niet wat ik moet doen

Ik zeg dit voor iemand van kinder telefoon het zegt.

Dit is jammer genoeg geen datings site voor geile tieners.

 

Als je seks wilt moet je eerst een relatie...

“wat als mijn hand onder je T-shirt gaat” en ze zei tegen mij dat mag je best doen hoor, maar ze Will alleen seks met een realatie. 

 

ik weet niet wat ik moet doen

Ik zou het gewoon “vergeten” of natuurlijk een relatie met diegene krijgen

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben meisje van 14 en t zal wel met hormonen te maken hebben maar ik verlang echt enorm naar seks maar ja.... toch mezelf maar ff inhouden

Badge

ik ook

ik denk iedereen 

hebben de meeste meiden van 13 ook al zin in een intieme erverig?

 

Reageer