Beantwoord

sex

  • 23 March 2019
  • 10 reacties
  • 2740 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo, ik ben 14 en al een super lange tijd wil k gewoon met iemand dingen doen met iemand van mijn leeftijd het liefste meisjes
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 March 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

10 reacties

Hey!

Je zit in de puberteit en de hormonen beginnen een beetje op hol te slaan, waardoor je zin krijgt in sex.
Het is echter niet verstandig sex te hebben puur om die reden, het draait namelijk in de eerste plaats om liefde, daarna pas om het lichamelijke.

Ik denk dus dat je echt het beste wacht tot je iets ouder bent en iemand hebt gevonden die dit ook graag wil doen met jou, er is geen haast bij, je hebt nog tijd genoeg om al deze dingen te ontdekken.

Groetjes
Lot
Badge
Wie heeft er al sex gehad
I ben 14 en ik wil dat ook BTW ik ben een meisje
Gr lisa
Badge

ik ben 13,5 ik heb ook al zin in seks maar ik weet niet met wie want mijn gf is 12,5 dus is lastig en heb haarnog nooit gezien idd klinkt dom is t ook we kennen elkaar via internet maar ik wil het gwn een keer met iemand doen

Badge

Ik ben meiaje 13 jaar wik dat ook zo graag 

Ik ben 13 en wil ook graag sex...wat ik doe is gewoon twerken,en een soort van sex met een knuffel ofzo of gw naakt in bed liggen en daar allemaal sexy dingen te doen...Ik ben trouwens nu echt super geil…

Probeer het maar eens x

Ik ben jongen van 14 en wil ook graag wel een keertje seks proberen met een meisje. Ik zie hier meisjes die ook wel willen proberen maar hoe kom ik met jullie in contact? 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi allemaal, 

 

willen jullie erop letten dat het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen? Wij vinden het belangrijk dat iedereen op dit forum anoniem is. 

 

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

Misschien een idee aan de kindertelefoon om eerst de berichten te controleren en dan pas te plaatsen.  Hoevaak lees ik niet van “dit bericht is verwijderd omdat….” of  “ let erop, regel blablablabla”.

vaak word er iets gevraagd waar helemaal geen bedoeling is om contact te leggen. Ik heb er geen verkeerde bedoelingen mee, maar wie leest nu de forumregels!!

Badge

Ok