Vraag

Sex

  • 13 January 2019
  • 6 reacties
  • 458 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wil er iemand sex met mij

Dit topic is gesloten

6 reacties

Het is mogelijk dat mensen dat willen.
Echter is dit de site daarvoor niet.
Wil er iemand sex met mij

Vast wel, ik ken je alleen van het forum, dus ik zeg niet gelijk "ja" en ik denk dat dat voor iedereen geldt.

Meestal neem je eerst de tijd om elkaar te leren kennen, voordat je seks hebt met elkaar. Dat kan eerst door zo veel mogelijk met anderen om te gaan, die je leuk vindt.

Als je dan een klik met iemand krijgt en jullie zouden het allebei willen, dan kun je een keertje seks hebben.

Meestal is dat de volgorde of je moet betalen voor seks, maar op onze leeftijd is dat volgens mij niet legaal 😉

Maar, ik denk dus wel dat er iemand is die jou beter zou willen leren kennen. Gun het gwn ff wat tijd en dan komt het vanzelf wel een keertje. Ondertussen kun je seks met jezelf hebben. Ook lekker, toch?

Zou je met een jongen of een meisje willen seksen?

Groetjes,
M&M's
er zijn vast mensen die dat willen. maar dit is geen dating/sexsite. je kunt beter voor tips vragen hier. dan krijg je ook bruikbaardere antwoorden.
ga gewoon een keertje naar een uitga plek bij jou in de buurt en ga gewoon een beetje met jongens en/of meiden kletsen. als er een klik is kun je voor een nummer vragen of vragen om een keer af te spreken. misschien dat diegene na een tijdje seks met je wil. maar verwacht niet dat de eerste die je aanspreekt meteen vanalles wil.

succes ermee!
NB het is niet de bedoeling om contactgegevens uit te wisselen
Reputatie 7
Badge +6
Beste gebruikers van het forum,

De vraag van de topicstarter gaat in tegen forumregel 7:

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Meerdere gebruikers geven dit ook al aan in hun antwoord binnen het topic. Toch nodigt het topic uit tot contactgegevens delen.
Om deze reden sluit ik nu het topic.
Namens De Kindertelefoon: Mariska