sex

  • 25 April 2015
  • 5 reacties
  • 759 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,

ik heb heel veel zin in sex, hebben meer meisjes dat op deze leeftijd? 
en ik ben een xtje al gebeft en ik wil dat nog een keer, alleen ik heb geen vriendje, dus hoe moet ik dat doen?

please reageer xo Lola

5 reacties

Heej Lolael13, Ik zie dat je 13 jaar bent!

Dit is eigenlijk nog veelste vroeg voor seks!
Je kan dit beter op een oudere leeftijd toen.. (16+)

Dat je zin hebt in seks is heel normaal in de puberteit! Maak je er dus geen zorgen om! 

Alles komt goed!

Greetzz!

You Can Do It!
heey lolael13,

zoals You Can Do It ook al zei: sex op je 13e is wel heel erg vroeg. 
als je opgewonden raakt kan je beter eerst beginnen met masturberen. probeer eerst je eigen lichaam beter te leren kennen voordat je met iemand anders lichaam begint ;). probeer uit te vinden wat jij allemaal prettige houdingen vind om in te liggen/zitten. probeer ook te kijken hoe je jezelf opgewonden kan krijgen.

je kan jezelf uiteraard vingeren, maar je kan dit ook combineren met anderen dingen. ik ben zelf een jongen, en als ik mezelf aftrek merk ik bijvoorbeeld dat het spiertje onder mijn balzak aanspant als ik klaarkom. het geeft bij mij een prettig gevoel als ik deze spier aandruk. ik weet niet precies hoe dit bij meiden zit maar ik denk dat het effect hetzelfde is.;) je kan ook andere dingen gebruiken dan alleen je handen. probeer bijvoorbeeld eens om een kussen tussen je benen te stoppen en hierover heen te schuren. 
Hoop dat ik een beetje kon helpen :o

Greetzz!!
Marzaro:D
Ben het ook met Marzaro eens!

Greetzz

You Can Do It!

Ga anders los op iets anders bijv. Knuffel ga daar helemaal los op ga lekker naakt en ga er voor of ga strippen  voor de spiegel....ook kun je gewoon in bed lekker sexy doen niks mis mee! Doe ik ook

Nu ben je 17, hoe staat het er nu mee? 

Reageer