Vraag

Seksuele gevoelens voor vriendin

  • 9 December 2018
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

Badge
Ik wil graag mij vriendin kussen enz. Maar weet niet hoe ik dat moet vragen. Maar ik ben niet verliefd op haar. we zijn wel heel close.

Ik hoop dat mensen een antwoord hebben ben namelijk radeloos

2 reacties

Badge
I heb seksuele gevoelens over mijn vriendin. Maar Ben niet verliefd op haar. we zijn wel gewoon close altijd. En als ik bij haar ben dan denk ik nergens anders aan. Maar hoe weet ik of zij dat ook heeft die seksueel gevoelens?

Rreageer asjeblieft
hey,

ik begrijp dat dit natuurlijk een lastige situatie is, echter denk ik dat je dit misschien het beste met haar kan gaan bespreken, jij zegt dat jullie wel close zijn dus waarschijnlijk zal ze je niet blokeren of dergelijke en je ermee willen helpen(met het gevoel omgaan). het kan zijn dat ze dat niet wil maar het kan ook zijn dat zij ook wel iets meer wil doen(je zit wel in de leeftijd van het experimenteren dus je weet het nooit).

ik snap natuurlijk dat het moeilijk is om zoiets te vragen maar ik denk dat je er zo het best achter komt.

je zou ook nog als je een keer bij haar bent of zij bij jou vragen of ze al is bepaalde seksuele dingen heb gedaan of iets in die richting en dan zo steeds daar meer over gaan praten met elkaar(ook al kan dit een best awkward gesprok worden als je er plotseling over begint)

Reageer