Seksuele geaardheid

• 29 september 2016
  • 7 reacties
  • 539 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Aloha,

misschien heb je deze titel ookal gezien bij "relaties en liefde". Had hem perongeluk daar gepost.. Woops! :$
Maar daarom vertel ik het ook hier. Ik wil graag vertellen over mijn seksuele geaardheid en weten wat jullie geaardheid is.
Ik zelf ben zover ik weet asexual. Dit betekent dat ik mensen niet echt aantrekkelijk vind, geen seksuele gevoelens heb of gevoelens dat ik bijvoorbeeld wil zoenen etc. Ook zie ik mijzelf dat gewoon niet doen. Daarnaast zie ik mijzelf ook niet in een (romantische) relatie zitten, wat erop wijst dat ik dus aromantic ben. Echter vind ik het geweldig om schattige verhalen te horen van stelletjes en helemaal los te gaan over bepaalde pick-up lines etc.
Ik vind het wel eng om erover te praten, ik heb het nog niemand vertelt die ik in real ken. Maar ik zie mijn geaardheid ook niet als "vast". Ik bedoel, het kan toch zijn dat je altijd hetero bent geweest, getrouwd bent, kinderen hebt, en dan toch achterkomen dat je op hetzelfde geslacht valt?

Wat is jullie geaardheid en hoe gaan jullie daarmee om/vertellen jullie dat tegen mensen?

Mvg,
AmIaWeirdPerson:8

(Nogmaals sorry dat ik hem bij het verkeerde onderwerp heb gezet, hoop nu dat ik niet waarschuwingen krijg... Had niet bedoeld om hem daar neer te zetten/een spamtopic te maken. Sorry!)

7 reacties

Hey, ik ben poliromatisch homoseksueel - maar om mezelf de uitleg te besparen zeg ik meestal gewoon 'gay' XD
Ik sta open voor elke relatie, ik stop mezelf niet in een hokje. Mij maakt het niet uit of ik op een jongen of op een meisje val. Dus misschien ben ik bi.
hoii
ik ben zelf lesbisch en ik sta er helemaal voor open. tot nu toe heb ik alleen maar goede reacties gehad en vinden mensen het goed dat ik hiervoor uit kom. de mensen van deze tijd doen niet meer zo raar over je geaardheid. teminste, de meeste mensen.
maar zelf ben ik er nogsteeds best wel bang voor dat mensen zich amders gaan gedragen wanneer ze weten dat ik alleen maar op vrouwen val. terwijl ze zich eigenlijk altijd gwn nog hetzelfde gedragen, ik heb het nu nog nooit gehad dat iemand zich anders heeft gedragen dan normaal.

dus je kan er denk ik gewoon voor uit komen! je bent wie je bent en dat moet je ook gewoon kunnen zijn!
Hey,

Echt super tof dat je dit durft te delen! Ik ken weinig mensen die asexueel zijn (zover ik weet), en ben dus best wel nieuwsgierig. Mag ik je een paar vragen stellen?
Ik ben zelf harststikke queer.
Mijn sexuele geaardheid, is hetero (Let niet op als ik iets fout typ heb erge vorm van TKIN) en ja, heb een vriendin dus ik ben hetero, en verder weet niet wat ik moet zeggen?da was m

Gr Derp 13 jaartjuuhs
Ik ben zelf hetero. maar het is niet erg om een andere geaardheid te hebben. (let niet op spelfouten).
Ik ken mensen die gay zijn en heb daar geen problemen mee. Maar als je op niemand valt hoef je dat niet geheim te houden.
Het is niet erg als je ouders dat weten. Ze zullen je vast accepteren.

groetjes

Reageer