Seksueel misbruikt op basisschool

  • 8 August 2019
  • 15 reacties
  • 3741 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Hoi! Ik ben Daniël en 16 jaar. In groep 8 van de basisschool ben ik seksueel misbruikt door een meisje die toen bij mij in de klas zat. Het begon gewoon rustig, ze wreef een beetje over mijn been en zei heel gek: I love you, terwijl ik al iemand had (waarmee het nu uit is). Daarna werd het iets onrustiger. Ze kroop onder tafel en kneep me zomaar in mijn penis. Toen had ik al het gevoel dat er iets niet helemaal goed ging. Ik was toen 12 toen het gebeurde. Daarna werd het nog onrustiger want ze vroeg of ik mee wou naar de wc. Aarzelend deed ik het, niet wetende wat er gebeurde. Toen ik mijn handen had gewassen, trok ze mij naar zich toe en zei: Je bent van mij! Daartegen heb ik me ernstig verzet. Daarna werd het nóg onrustiger. Na een interview te hebben gehad hield ze me op de trap tegen en liet haar linkerhand naar onderen glijden naar mijn penis en raakte mijn penis aan en zei ook nog: Grote piemel heb je! En toen we boven waren, leunde ze naar achteren en liet mij haar billen zien. Dat vond ik best wel ongemakkelijk en durfde het niet tegen mijn ouders en juf te zeggen.
Oké is dit normaal dat een 11-jarig meisje een 12-jarige jongen seksueel misbruikt of niet?
¨Seksueel misbruik is NOOIT goed!¨

15 reacties

Ik denk dat je er nu niet veel meer aan kan doen, wel weet ik dat meiden rond die leeftijd qua ontwikkeling al verder zijn dan jongens. Dus qua natuur is dit wel normaal. Maar misbruik is nooit goed inderdaad.

Hopelijk had je hier wat aan!
Agirl1234
Hey,
Het is fout dat ze dit heeft gedaan.
Het is in principe inderdaad misbruik, maar door de leeftijd waarop zich dit afspeelde is het toch een beetje denk ik.
Ik zou het laten rusten en er niks meer mee doen. Verder gaan in het leven, en gewoon het maximale eruit halen!
Xx
Hey Daniël

Wat vervelend dat dat meisje je zo intiem benaderde. Hoewel het gezien haar jonge leeftijd hoogstwaarschijnlijk niet haar bedoeling was om jou te dwingen tot iets wat je niet fijn vond, was het vast een onprettige ervaring voor jou.

Denk je nog vaak aan wat er zich afspeelde? Moest je er erg mee zitten, kan het helpen om daarover te praten. Dat praten kan eventueel anoniem met de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 4
Badge +5
Bedankt voor jullie reacties. Ik zit er niet meer mee en denk er ook niet meer aan. Nadat het gebeurde nog wel, maar niet zo heel erg. Is dit bij anderen ook gebeurd?
Laat dat dan weten!
YOU´RE NEVER BE ALONE IN YOUR LIFE
Naar mijn vermoeden gebeuren dit soort dingen wel vaker. Opgroeiende kinderen zijn nieuwsgierig, en zien vaak nog niet in wat de betekenis is achter bepaalde aanrakingen.

Fijn dat je er inmiddels al minder vaak aan denkt. Het gebeurt echter dat herinneringen als deze vroeg of laat nog eens naar boven komen. Moest je dat merken, is het verstandig om daarover te praten.

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Kinky wel
Sommige mensen zijn zo anderen niet. Kan me niet voorstellen dat het vaak gebeurt op die leeftijd maar ongetwijfeld dat 't soms zo is
Badge +1
hi daniël!

goed dat je er nu niet meer aan denkt! als je hulp nodig hebt kan je me altijd in deze comments even aanspreken. Je volgende vraag “ is dit ook bij iemand anders gebeurd “ daar heb ik meteen een antwoord op, zulke situaties komen helaas heel vaak voor, dus je staat er niet alleen voor! nu ben je sowieso wat ouder, en als het je later wel dwars gaat zitten dan kan je eventueel met een vertrouwd iemand praten.

groetjes, ikwillieveranoniemzijn &#x;
He Daantje Het moet echt nog heel lastig voor je zijn . Als je na 4 jaar hier je verhaal doe . Heb je er al met iemand over kunnen praten . Hoe is het het nu met je ? Kan je normaal vrijen ?
Reputatie 4
Badge +5
Dat heb ik nog niet gedaan, daar ben ik nog niet helemaal aan toe.
Daantje Het is dan wel goed dat jij hier je verhaal als is heb kunnen posten . Ik hoop de je de kracht vind om hulp te zoeken .
Reputatie 4
Badge +5

Hoi! Ik ben Daniël en 16 jaar. In groep 8 van de basisschool ben ik seksueel misbruikt door een meisje die toen bij mij in de klas zat. Het begon gewoon rustig, ze wreef een beetje over mijn been en zei heel gek: I love you, terwijl ik al iemand had (waarmee het nu uit is). Daarna werd het iets onrustiger. Ze kroop onder tafel en kneep me zomaar in mijn penis. Toen had ik al het gevoel dat er iets niet helemaal goed ging. Ik was toen 12 toen het gebeurde. Daarna werd het nog onrustiger want ze vroeg of ik mee wou naar de wc. Aarzelend deed ik het, niet wetende wat er gebeurde. Toen ik mijn handen had gewassen, trok ze mij naar zich toe en zei: Je bent van mij! Daartegen heb ik me ernstig verzet. Daarna werd het nóg onrustiger. Na een interview te hebben gehad hield ze me op de trap tegen en liet haar linkerhand naar onderen glijden naar mijn penis en raakte mijn penis aan en zei ook nog: Grote piemel heb je! En toen we boven waren, leunde ze naar achteren en liet mij haar billen zien. Dat vond ik best wel ongemakkelijk en durfde het niet tegen mijn ouders en juf te zeggen.
Oké is dit normaal dat een 11-jarig meisje een 12-jarige jongen seksueel misbruikt of niet?

¨Seksueel misbruik is NOOIT goed!¨
Dit topic sluiten a.u.b.

 

IK HEB EEN PAAR VRAGEN

hoe kan het dat ze je dwong je i mean je had gewoon kunnen zeggen van hou je handjes weg en gelijk naar de juf kunnen gaan en een jongen is volgens mij een stuk sterker.

en op welke school zat ij dat je met jongens en meisjes opeen toilet zat ik bedoel dat is vragen naar problemen.

Hey Anoniempje1505

 

Vaak is het zo eenvoudig niet. Als je plots ongepast en ongevraagd aangeraakt wordt, kan het weleens gebeuren dat je een groot deel van je zelfbeheersing en “gezond verstand” tijdelijk kwijtraakt. Zo kan het gebeuren dat je bevriest, en vrijwel niets meer kan doen aan de ongewenste aanrakingen. Da’s heel eng.

 

Naar iemand toe gaan om dit te bespreken is ook niet altijd even evident, zeker op zo’n jonge leeftijd. Je beseft namelijk nog niet altijd wat er je overkomen is, waardoor hierover praten erg spannend kan overkomen. 

 

En tenslotte, tjah, op basisscholen zijn gemengde wc’s nog weleens een ding denk ik. Soms heb je ze ook op middelbare scholen, van die unisex wc’s. In principe hoeft dit niet voor problemen te zorgen als iedereen zich gewoon correct gedraagt, maar jammer genoeg gebeurt het weleens dat iemand een stap te ver gaat. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

IK HEB EEN PAAR VRAGEN

hoe kan het dat ze je dwong je i mean je had gewoon kunnen zeggen van hou je handjes weg en gelijk naar de juf kunnen gaan en een jongen is volgens mij een stuk sterker.

en op welke school zat ij dat je met jongens en meisjes opeen toilet zat ik bedoel dat is vragen naar problemen.

Hey @Anoniempje1505 ,

Hier komen me antwoorden op je vragen:

1: Ik kon niks zeggen omdat ze me tegenhield en rare dingen zei zoals: Grote piemel heb je! 

2: Ik zat op een speciale basisschool waarop kinderen zaten met ernstige leer en/of gedragsproblemen. En dat meisje dwong mij om mee te gaan naar de wc ik ging in de jongens wc en zij in de meiden wc was ook eigenlijk seksueel misbruik.

Hopelijk heb ik je vragen goed beantwoord!

Je mag altijd reageren hè?

Liefs,

Daniël

Reputatie 4
Badge +5

En oh ja de toilet-indeling op mijn oude basisschool was zo:

Er waren 2 aparte wc´s in één gebouw: één voor jongens en één voor meisjes.

Maar dat waren van die wc´s waar je gemakkelijk doorheen kon kijken.

Dat was wat ik nog wilde toevoegen aan mijn reactie @Anoniempje1505 !

 

Reageer