Vraag

seksualiteit

  • 23 November 2019
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben al een tijdje aan het twijfelen over mijn seksualiteit en dus jah ik weet het niet zo goed ben op dit moment koppel me een meisje maar heb geen gevoelens meer denk ik maar ik ben dan weer wel op een jonge verliefd denk ik maar weer het allemaal niet meer help ! Ben zo in de war 

 


2 reacties

Je bent nog jong en worstelt een beetje met gevoelens die je niet in controle hebt want de ene moment wil je dit de andere dat en het zit zo dat je moet ontdekken van ben je bi, homo of hetero of zelfs iets anders van seksualiteit wat je enkel kan ontdekken als je verkent. 

Jaren hebben ze ooit gedacht dat de aarde plat was en je eraf zou vallen als je op de rand kwam tot iemand het aandurfte om op verkenning te gaan en ontdekte dat de aarde rond is zo zit het kwa het seksuele ook wie niet waagt niet weet omdat als je niet probeert weet je niet wat je geaardheid is en zie dat je samen met een meisje bent maar hoe voel jij je als jullie zoenen of knuffelen is er een vonk of niet?

Voel jij je goed dan is er nog wel passie voor meiden maar zeg je van het doet mij maar weinig kan het een biseksuele bevlieging zijn maar je zei dat je niet zeker bent als je ook wel op jongens valt wat kan duiden op homoseksualiteit of A-seksualiteit dat maakt dat je voor geen 1 van de beide geslachten wat voelt wat op zich ook veel voorkomt bij wat gesloten personen. Niet ieder mens ervaart liefde hetzelfde omdat voor de 1 is het lust terwijl de ander een romantische ziel is en er dan nog andere zijn die niet graag iemand rond zich hebben.

Kus het meisje bv eens en zie hoe jij je voelt omdat het voor jou veel kan betekenen in je zoektocht naar je seksualiteit.

Hoi

 

Je heb twijfels rond je seksualiteit. Je bevindt je momenteel in een relatie met een meisje, terwijl je merkt dat je gevoelens voor haar stilaan vervagen. Daarnaast heb je gevoelens voor een jongen.

 

Het is heel normaal om niet zeker te zijn rond je geaardheid. Velen stellen zich hier vragen bij. Denk je dat je deze gevoelens met je vriendin zou kunnen bespreken? Eventueel zou je daarnaast een gesprek kunnen voeren met de jongen waar je gevoelens voor hebt. Ken je deze goed?

 

Groetjes

Kenshin

Reageer