Seksspeeltjes

• 10 april 2016
  • 7 reacties
  • 767 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kom je onopvallend aan seksspeeltjes? Je kan ze wel bestellen maar als ik dan bij de levering niet thuis ben en mijn ouders wel dan zien ze dat ik seksspeeltjes heb besteld en dat wil ik niet..

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Zorgen dat je thuis bent of op jouw naam bestellen .
Je kunt op enkele websites anoniem bestellen. Zo zie je niet aan het uiterlijk van het pakje wat er in zit.
Zo hoef je niet thuis te zijn en kun je bijvoorbeeld zeggen dat je oortjes hebt besteld ofzo.
Succes!
Maar mijn ouders zijn zo ze houden alles bij dus ze zien op de rekening bij welke site dus das ook al niks zien ze dus al een seks site
Skeer Voor je Laura Heb Je het ooit gedaanxx
Ook op het bankafschrift staat als het goed is niet waarnaar het geld toe is gegaan.
Je zou het geld ook eerst op Paypal kunnen zetten, en dan met Paypal op de seks-site betalen.
BIjvoorbeeld bij condoom-anoniem kan dit
Kan
Bij sommige websites kun je er voor kiezen om je pakje bij een afhaalpunt van bv. appie, etos of kiala te laten bezorgen. Daar kun je het dan later ophalen, dus niemand aan de deur.

Google op “afhaalpunten” (dus in meervoud, want als je in enkelvoud zoekt, zie je die bekende site niet gelijk staan) en je ziet bij de resultaten een bekende (3 letterige) website staan waar je van alles kunt bestellen, waaronder dus ook seksspeeltjes. Je ouders zullen dan ook niet gelijk het vermoeden hebben dat je bv. een dildo besteld hebt, als ze er al achter komen dat je daar sws iets besteld hebt.

Het zal wel in een onopvallend doosje zitten, of in een doos van die website (maar das niet erg in dit geval). Ik denk niet dat ze het in een doorzichtige plastic zak versturen, dus op het afhaalpunt weten ze ook niet wat je besteld hebt, want je komt alleen een pakje op naam en/of nummer ophalen en niet op de inhoud, zeg maar. Je zult wel een afhaalbewijs in je mail krijgen met een barcode of zo, die je uit moet printen en meenemen naar het afhaalpunt.

Welke artikelen van die webwinkel je kunt laten afleveren kun je op hun site lezen, wnt het werkt niet voor alle artikelen. Voor meer info klik op Bestellen en levering (staat ergens links onder op de website) en lees meer over bezorgen op een ander adres en over afhaalpunten.

Om te checken of er een afhaalpunt bij jou in de buurt zit, moet je ff “afhaalpunt” invullen in het zoekveld op de winkelsite en daarna rechts naast de foto klik je op “vind hier” een afhaalpunt. Klinkt misschien allemaal beetje vaag, maar ik denk dat je hier geen link gelijk naar die webwinkel mag plaatsen, dus moet je zelf even zoeken.

Verder ff kijken hoe het allemaal werkt op die site enzo, “seksspeeltjes” invullen in het zoekveld en daarna uitkiezen maar.

Tip: je kunt natuurlijk ook eerst iets anders bij die site bestellen (iets voor school of zo) om op deze manier te weten hoe het in de praktijk precies werkt en in een volgende bestelling je seksspeeltjes.

Als je helemaal niet via internet wilt bestellen dan kan je seksspeeltjes in een seksshop kopen en gewoon met cashgeld betalen, maar in kleinere plaatsen heb je niet altijd een seksshop.

PS heb je al bedacht waar je je seksspeeltjes gaat opbergen of zet je ze op je nachtkastje.

Succes!

Reageer