Vraag

Seksspeeltje kopen

  • 7 August 2018
  • 7 reacties
  • 604 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 en wil graag en seksspeeltje kopen maar heeft iemand daar ervaring mee of hoe ik het moet verbergen als ik het heb?

7 reacties

Ik heb er geen ervaring mee maar ik verstop zelf ook wel eens wat dus daar kan ik tips voor geven wil je het echt goed verstoppen kan je een oude knuffel open knippen en daar iets in doen of in een tasje kijk waar bijna nooit iemand komt doe je speeltjes ergens in en verstop het daar wasr bijna nooit iemand komt
Dat is best wel handig een knuffel alleen die heb ik niet meer maar bedankt weet denk ik wel een plek nu
Hoi

Je hebt winkels en online-winkels waar je hiervoor terecht kan. Als je online bestelt, komt je paketje vaak aan in een discrete verpakking, en kan je niet zien wat erin zit. Het kan wel dat je in je betaalgegevens kan zien dat je een seksspeeltje hebt gekocht, dus als je ouders nakijken wat je online koopt, zouden ze erachter kunnen komen.

Je kan een oude doos nemen, er een labeltje opplakken met 'huiswerk 2016-2017', waardoor je ouders denken dat je in die doos administratieve dingen voor school bewaart. Ik denk niet dat ze daar snel in zullen kijken.

Groetjes
x
Ik doe eigenlijk niet echt iets voor school dus een doos met huiswerk is niet echt geloofwaardig want dat had ik ook allemaal weggegooid en wat bedoel je met een discrete verpakking? Ik wou het ook bij wish kopen en dan bij een postkantoor laten afleveren en dan ophalen
Badge +5
Via Wish is wel een slim idee, alleen bezorgen zij alleen op een Nederlands adres, en als jij het adres van het postkantoor opgeeft, weten die waarschijnlijk niet wat ze met het pakketje aan moeten.

Ik denk dat je makkelijker naar een seksshop kunt gaan. Uitkiezen wat je wil, afrekenen en weg. Niemand die iets weet behalve die winkel en die mensen daar zijn werk wat gewend.

Ik haalde mijn eerste speelgoed bij Christine le Duc. Samen met mijn (stief)moeder. Was heel leuk, aardige mensen daar die geen rare vragen stelden of zo.
Je kan ook een doos met het labeltje 'winterkleding' gebruiken. Wanneer het zomer is, kijkt niemand daarin, en wanneer het winter is, draai je de doos om, en plak je er een labeltje met 'zomerkleding' op.

Met een discrete verpakking bedoel ik dat er niet in drukletters 'seksspeeltje' opstaat. Veel mensen vinden een discrete verpakking fijner, zodat je het paketje kan afhalen, zonder dat het overduidelijk is wat je hebt besteld.
Badge

Ik weet niet of je er Nog wat aan hebt maar ik ben zelf ook 13 en heb het besteld bij bol.com en op mijn rekening kwam alleen bol.com te staan en op mijn doos stond gewoon mijn naam en niet wat ik gekocht heb dus mijn ouder weten het niet ik heb het wel goed verstopt

Reageer