Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Seks zoeken

• 19 januari 2019
  • 12 reacties
  • 3737 Bekeken

Badge
Hoi ik ben jonge 14 jaar en wil heel graag seks hoe jan ik dat op een veilige manier zoeken en wil niet echt een vriendin hebben jullie tips voor me hoe ik seks kan zoeken

12 reacties

Reputatie 2
Badge +3
De veiligste manier is gewoon om te wachten totdat je een vriendin krijgt, of een meisje/ jongen waar je het erg goed mee kan hebben. Je kan ook sites bezoeken op internet en zo seks zoeken. Wat ik niet zal aanraden. Het is onveilig en je weet nooit wie je tegen kan komen.

Ik zou dus gewoon even wachten, hoe graag je het ook wilt, en heb tot die tijd gewoon seks met jezelf.

^
Future
Reputatie 5
Badge +16
Ik sluit mij hier aan bij Future.
Het is niet zo verstanding om op het internet er naar te zoeken, omdat je dan voor onaangename verrassingen komt te staan.
Misschien kun je nu al wat met een vriend of vriendin regelen, maar je beste optie is het krijgen van een relatie.
Echter moet je die natuurlijk niet aangaan, omdat jij slechts seks wilt hebben met een persoon.
Dat zou onverstandig zijn.
verwijderd ivm overtreden forumregels
Badge +3
Hoi,

Het antwoord van Colin666 is aangepast ivm forumregel 6 en 7. De forumregels vind je hier.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Badge
voor seks heb je geen vriendin nodig. Je kan ook fwb zijn met iemand ( fwb is friends with benefits) Dat betekent dat je seks hebt met iemand maar geen relatie wilt.
Badge
Het veiligste wat je kan doen is een vriendin zoeken. Je kan ook websites afgaan, maar sommige kunnen niet veilig zijn.
Badge
Jo ik wil ook seks en ik den 13 nog jonger ik vind niet zo raar
Badge +1
Het handigst linkt mij om gewoon te wachten tot je een vriendin hebt die het wilt en anders als je jezelf echt niet in kan houden aftrekken...
Badge
Ik zou niet op internet zoeken maar gewoon flirten en exspirimenteren met die genen.
Badge
Jo ik wil ook seks en ik den 13 nog jonger ik vind niet zo raar
ik heb hetzelfde
Ik wil ook graag seks
En ik ben ook jonger dan dertien

Reageer