Seks Vragenlijst. (Kort/Interessant)


  • Anonymous
  • 0 reacties

[i]Hee,[/i] Even een kleine vragenlijst! Alvast bedankt voor het invullen: [i]1. Leeftijd + Geslacht? 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je? 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak? 4. Denk jij op een dag veel aan Seks? 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?[/i] Bedankt voor het invullen! Greetzz [i]You Can Do It![/i]


71 reacties

Heeii,
Hier mijn antwoorden:
1 13 vrouwelijk
2 nope
3 ja soms, 2x in de week ongeveer
4 niet dagelijks ofzo, gewoon soms
5 ik denk hetero, er is een kleine kans voor lesbisch

En wat zijn jouw antwoorden?
xxx mij
1 17 j
2 nee
3 ja, 2-4x per week
4 soms
5 hetero
heujjj

1. 14, jongen
2. nee..
3. Ja, ligt eraan.. soms 7 keer per week maar soms ook 16
4. nee, ben opzich niet zo seksistisch, maar als ik in bed lig en ik krijg een boner ga ik wel masturberen
5.ik twijfel tussen bi en hetero...Ā 
Hee,

Bedankt voor het antwoorden!

Greetzz

You Can Do It!

1. Leeftijd + Geslacht? [b]14 jaar jongen[/b] 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je? [b]neeĀ [/b] 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak? [b]ja meestal elke dag (1 soms 2 x)[/b] 4. Denk jij op een dag veel aan Seks? [b]ik denk wel vaak maar denk niet iedere dag[/b] 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel? [b]homoseksueel[/b]

1. Leeftijd + Geslacht?Ā [b]17 jaar - Meisje.Ā [/b] 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?Ā [b]Ja, 14 jaar.[/b] 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?Ā [b]0-3 keer per week.[/b] 4. Denk jij op een dag veel aan Seks?Ā [b]Nee.[/b] 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?Ā [b]Heteroseksueel maar tegelijkertijd nog onderzoekende.[/b]

1. 12 Meisje (Bijna 13)
2. Nee
3. Ja, 1/2 keer in een maand.
4. Nee, soms
5. Val op jongens
Heei

1. Meisje 15jaar
2. Ja, 12
3. Nee
4. Nee
5. Hetroseksueel

Xxx

1. Leeftijd + Geslacht?Ā [b][u]13 meisje[/u][/b] 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?Ā [b][u]ja..... 12 (oeps)[/u][/b] 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?Ā [b][u]ja 3x ongeveer per week[/u][/b] 4. Denk jij op een dag veel aan Seks?Ā [u][b]niet echtĀ [/b][/u] 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?[b]Ā [u]biseksueel[/u][/b]

  1. Meisje 13
  2. Nee
  3. ja 1x per dag
  4. best wel
  5. hetro
1. Jongen 15
2. Nog niet
3. Ja. Normaal 1x per dag, in het weekend en tijdens vakanties 2/3x per dag.
4. Soms
5. Hetero

1. Leeftijd + Geslacht? 15, jongen 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je? noop 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak? ja, 2-3 x per dag 4. Denk jij op een dag veel aan Seks? 3 keer denk ik 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel? hetero, miss bi

Geslacht: Meisje
Leeftijd: 14
Ben je al ontmaagd: nee
Masturbeer je jezelf wel eens? Ja
Hoevaak: Om de dag ofzo
Denk je overdag wel eens aan seks? Soms
Ik ben Hetro Seksueel

Greetingzz

1. Leeftijd + Geslacht? # 15, man 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je? 12345 jaar (nog niet dus) 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak? 6x per week 4. Denk jij op een dag veel aan Seks? Euhmm. Denk gewoon gemiddeld. En dat Is best vaak :) 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel? hetero

Aanvulling vraag 4: ik denk ongeveer 4 keer per en maar soms ook bijna niet

1. Leeftijd + Geslacht?Ā [b]15, meisje[/b] 2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?Ā [b]Nee :')Ā [/b] 3. MasturbeerĀ jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?Ā [b]Ja, als ik er zin in heb :p Ā 3 x per week ong denk ik??Ā [/b] 4. Denk jij op een dag veel aan Seks? [b]Ik denk er wel eens aan ja, maar niet heel erg veel ofzo haha[/b] 5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?Ā [b]LesbischĀ [/b]

Hee,

Bedankt voor het invullen!

Greetzz.

You Can Do It!
1. Leeftijd + Geslacht?Ā 17+jongen
2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?Ā Ja, ik was 12
3. Manstrubeer jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?Ā Gemiddeld denk ik 1,2 keer per dag
4. Denk jij op een dag veel aan Seks?Ā Ja XD
5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?Ā Homo :)
1. Leeftijd + Geslacht?
Ik ben 15 zoals je misschien al wist en ben een jongen.
2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?
ik ben zelf nog niet ontmaagd maar heb wel al veel sexuele ervaring. Over deze ervaring staat een topic open mis leuk om naar te kijken ;P
3. Manstrubeer jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?
ja ik manstrubeer wel eens 1x perdag max. die challenge 3 a4 x per week
4. Denk jij op een dag veel aan Seks?
nee
5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?
vermoedelijk bi ik kijk soms ook naar jongens maar meerendeels naar meisjes dus tja niet zeker denk toch meer hetro...

Greetzzz van CR1999 to Greetzzz genoot You Can Do It.

misschien kun je het zelf ook ff invullen
1. Leeftijd + Geslacht?Ā 
14 meisje
2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?
nope
3. Manstrubeer jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?
ja soms
4. Denk jij op een dag veel aan Seks?
Niet altijdĀ 
5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?

hetero kleine kans bi
Bedankt voor het invullen!

Greetz.
1. jongen 15
2. nope
3. ik denk om de dag ongeveer
4. ja best vaak
5. ik denk homo of bi
Ty.

Greetzz,
1. Leeftijd + Geslacht?
jongen 15
2. Ben je al ontmaagd? Zoja hoe oud was je?
ja 13
3. Manstrubeer jij jezelf wel eens? Zoja, Hoevaak?
nee zij doet het nu voor me :)
4. Denk jij op een dag veel aan Seks?
nee ik doe het
5. Ben je Heteroseksueel, Homoseksueel. Lesbisch of Biseksueel?
hetero
1. Jongen 13
2. Nee
3. Ja, 1 of 2 x per week
4. Niet zo heel vaak
5. Homo

Reageer