Vraag

seks toys gevonden

  • 19 February 2023
  • 15 reacties
  • 1091 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik heb dus laatst allemaal seks toys gevonden van familie vind het raar om ze te zien maar aan de andere kant ook wel geil en wil er wat mee proberen.

Wat moet ik doen.

Jongen 15 btw


15 reacties

Reputatie 3
Badge +4

In lnprenciepe kan je gewoon vragen of je het mag proberen. 
 

Reputatie 7
Badge +19

Niks mee doen

Badge

Gewoon proberen dat kom je er vanzelf achter of je het fijn vind

Reputatie 7
Badge +17

Toys van een ander gebruiken lijkt me niet echt hygiënisch

Badge

zelf ook toys gevonden, ik was mijzelf goed en ook de toys na gebruik was ik ze nog een keer en leg ze netjes terug. niemand die het weet. gewoon doen zolang je het maar schoon houd

Reputatie 1
Badge +1

hmmm, lijkt mij nogal prive. Ik zou er van af blijven. En hygenisch is het ook niet.

Reputatie 1
Badge +1

zelf ook toys gevonden, ik was mijzelf goed en ook de toys na gebruik was ik ze nog een keer en leg ze netjes terug. niemand die het weet. gewoon doen zolang je het maar schoon houd

hmmm, niemand die het weet inderdaad, maar het lijkt mij nogal prive. Ik zou 't niet leuk vinden als iemand door mijn prive spullen loopt te snuffelen.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniem 37848333

Niks mee doen. Het is heel onhygiënisch om ander mans seksspeeltjes te gebruiken. Je kan een bacteriële infectie of een soa oplopen.

xx Eenmeisje004 

Reputatie 3
Badge +3

(Onnodige quotes verwijderd)

koop je eigen als je wil proberen aangezien je vast wel baantje heb op die leeftijd en beetje smerig is om die van hun te gebruiken

(Onnodige quotes verwijderd)

Van wie zijn ze van je moeder ?

Reputatie 2
Badge +1

@delulligeAAP 
Stiefmoeder

@Anoniem 37848333 
Uhm ja heb je ze al gebruikt

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou er niks mee doen. Zoals is gezegd, is het onhygiënisch en inderdaad privé. En of ze het weten of niet, lijkt mij niet echt fijn dat andere dat van jou gaan gebruiken.

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou ze gewoon lekker laten liggen en je eigen gebruiken ofzo

Ik zou ze gewoon lekker laten liggen en je eigen gebruiken ofzo

Indd zeker als die van je stiefmoeder zijnb

Reageer