Vraag

Seks spel

  • 30 September 2018
  • 8 reacties
  • 12445 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 14 vorig jaar hebben mijn neef en ik gelogeerd, we deden spelletjes en we kwamen op het idee om een seksspelletje te gaan doen,

We maakten zelf een draaispel met enkel 1 letter, de N stond voor Neuken en de p voor Pijpen enz..

Alleen kreeg ik steeds kriebels als hij bijna bij de N kwam. Ik vond het best leuk en mijn neef ook. Na een tijdje kwam hij op de N en keek ik hem aan, “Gaan we dit doen?” Vroeg ik vol zenuwen, hij lachte, “Dat moet jij helemaal zelf weten.” Ik knikt ja en hij ging op bed liggen, het was best gênant want ik moet vragen of hij zijn billen uit elkaar kon halen zodat ik er makkelijker in kon gaan.

Toen ik er in zat ging ik op en neer en we gingen verder met het spel, hi neukte mij ook alleen heeft hij een kleine lul. Hij wilde ook een keer niet meer verder spelen en dat had ik ook. Maar toch deden we het,

Het is nu een jaar geleden en ik ga met hem logeren, ik wil het graag weer doen alleeb hoe moet ik beginnen? En moet ik het wel doen? En als ik het doe ik durf niet diep te gaan want als mijn eikel boven mijn voorjuid komt ben ik bang dat ik een ziekte krijg, of weet iemand anders wat spannends om te doen of weet ik veel?!

Groetjes!!

8 reacties

Hoi, het is niet normaal om dit soort dingen te doen met familie. Ik denk dat het het beste is dat je er met je moeder of met een vertrouwenspersoon er over praat dat jullie dit hebben gedaan.
Het lijkt mij ook niet echt aan te raden om dergelijke dingen met je familie te doen.
Een condoom moet ook dergelijke problemen voorkomen.
Net zoals de mensen boven mij zeggen , het is zeker niet verstandig om het met familie te doen , het kan zelfs strafbaar zijn maar als je jezelf dan toch niet kan tegenhouden die het dan wel veilig en gebruik een condoom !!

Groetjes Meike
Doe waar je je lekker bij voelt! Hoe voelde het? En was je ook klaargekomen! Ik kan je niet tegen houden en kan je alleen zeggen: GENIET!
Je mag ook bij mij komen hoor! Doen we het ook! Ik ben net 14
Badge
@Jangen14. Welkom op het forum van De Kindertelefoon.

Graag laat ik je weten dat dating van forumleden via het forum van De kindertelefoon is in strijd met forumregel 7.
Ik heb een 'modbreak' geplaatst. Jouw reactie is geen dating, maar klinkt wel als een uitnodiging tot. Onder dating wordt verstaan iedere vorm van contact buiten het forum, maar ook het uitwisselen van gegevens. De forumregels staan op de website.

Juliette van De Kindertelefoon

Niet doen

Badge

Mag ik meedoen?

Reageer