Vraag

Seks slaaf

  • 22 August 2019
  • 3 reacties
  • 1677 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik experimenteer wel is met een goede vriend en ik ben wel eens zijn seks slaaf ik vind dit leuk en geil en we hebben gewoon afspraken met elkaar wat wel en niet kan weten jullie nog leuken dingen die ik voor hem kan doen?

3 reacties

Badge
Dit lijkt mij echt heel geil! Misschien kan je m vast binden met touw aan een stoe dan heb dan neuken zodat tie niet kan bewegen en misschien kan je dan ook zn kont likken of hem pijpe misschien met blinddoek
Hoi

Zoals FlipDieleukeJonge zei, zouden jullie kunnen experimenteren met speeltjes als touw. Hierbij is het van belang dat jullie speeltjes gebruiken die voor dit doel bedoeld zijn, zodat jullie elkaar en jezelf niet per ongeluk kwetsen. Bij speeltjes die je inbrengt is het bijvoorbeeld belangrijk dat ze zo ontworpen zijn dat ze niet vast komen te zitten, en bij het gebruik van touw zou je erop moeten letten dat de vezels geen wonden veroorzaken in je partners of je eigen huid. Uiteraard is het gebruik van een condoom aangewezen, en is communicatie van groot belang om er voor jullie beiden een fijne ervaring van te maken 🙂

Groetjes
Kenshin
Badge

Mss is het leuk als jullie het een keer op andere plekken doen. Dat kan het spannender maken. Bv. Omkleedhokje bij zwembad, strand ofzo. Ik zou ook graag een vriend of vriendin hebben om dat te doen. Ik zou heel graag een sissy slaaf  zijn. Dat is 1 van mijn grote dromen. Met een mooie meesteres.😍

 

Grts ik en mezelf

Reageer