Vraag

Seks past niet

  • 1 January 2019
  • 3 reacties
  • 1028 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu een tijdje een vriendje, en we hebben laatst geprobeerd seks te hebben. Maar het lukte niet. Het eerste stukje van zijn penis ging er wel in maar dat deed al heel veel pijn. We probeerden daarna nog wel om hem verder er in te krijgen, maar hij ging echt niet verder en het deed echt te veel pijn. Ik had geen bloed verder, maar wel een beetje een uitgerekt gevoel bij mijn vagina. Weet iemand hoe dit komt en wat we er aan kunnen doen?

3 reacties

Badge
Dit komt omdat er waarschijnlijk nooit iets in je vagina is gegaan als er iets in komt rekt het uit dit kan daardoor pijnlijk zijn je kunt ook zelf proberen je vagina een beetje uit te rekken met je vinger waardoor het minder pijn doet! 👍
Voorspel kan hierbij helpen, maar je zou ook (extra) glijmiddel kunnen gebruiken , zodat het wat soepeler gaat.
Glijmiddel gebruiken kan heel erg daarvoor helpen. En dat het zeer doet, is niet raar. Je vagina is daar niet aan gewend, daarvoor kan voorspel helpen en anders gewoon blijven proberen. Als het er uiteindelijk inzit, wordt het de keren daarna steeds makkelijker. Schrik niet als het uiteindelijk wel gaat bloeden, want dat is ook niet raar, je vagina rekt voor de eerste keer echt uit en dan kan dat gaan bloeden.

Reageer