Seks op school met de meester :(

  • 28 October 2019
  • 5 reacties
  • 6897 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey 

ik wou ff dit verhaal dellen

ik zat vorigjaar bij een meester in de klas over hem werd allemmal gezecht dat hij seks wil hebben met iedereen 

dus ik vond het al niet leuk om in zijn klas te zitten

ik moes een keer in de pauze binnen blijven voor straf  samen met een vriendin 

maar ze moest ff naar de wc en mocht gaan toen zijn de meneer jij komt straks als de school dat voorbij is naar mijn lokaal (hij had een lokaal waar je aleen door naar binnen kan kijken via de deur )

en dan doen we iets lekker en leuks . ik schrok heel erg maar hij had ook al een mailtje gestuurd naar mijn moeder dat ik moest nablijven dus ik kan niet snel naar huis toe gaan. ik moest wel.

het was bijna tijd hij keek al naar me of hij nu al iets met me wou doen 

ik was daarom ook zo blij toen een stelletje jongen probleemen makten hun moesten ook nablijven ik was zo opgelucht ik dacht nu kan hij niks meer doen. 

alleen die jongens hoefden maar een kwartier ik moest een uur dat vond ik jammer maar ik had gevraagt aan mijn vriendinen of ze hun tel wouden laten liggen en die steeds komen hallen elk om de 5 minuten dat er niks kon geburen maar op een gegevenmoment had iedereeen zijn televoor maar moest ik nog een half uur en hij deedt het lokaal op slot de ligten uit net of er niemand was en hij begon al aan zijn peimel te zitten en toen werd ik gebelt door mijn moeder dat ik naar huis moest komen gelukkig mocht ik gaan van hem ik weet niet wat er zou gebueren als ik langen moest blijven 

 

het is niet dst ik een vraag heb ofzo maar ik wou dit even kwijt 

 

sorry voor de spelfouten ik kan er niks aan doen heb dexslexie 


5 reacties

Als dit waar is zal ik het als eerste aan je ouders vertellen en daarna aangifte doen. Want wat je meester doet is strafbaar.

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind dit zo erg voor je ik zou aangifte doen

Badge

Vervelend voor je! Ik zou het tegen je ouders zeggen en dan met je ouders naar je meester gaan of gelijk aangifte doen bij de politie!

Hoi

 

Wat een nare situatie die je toen doormaakte. Helemaal niet ok dat deze leraar zich bevredigde in de klas, in jouw bijzijn. Het is alvast heel verstandig van je om je verhaal hier te delen. 

 

Zoals in bovenstaande reacties aangegeven werd, onderneem je best enkele stappen. Zo zou je bijvoorbeeld in vertrouwen aan medeleerlingen of vrienden kunnen vertellen wat er gebeurd is, of zou je naar je ouders toe kunnen gaan. Ook kan je op school of bij de politie terecht, bij een vertrouwenspersoon bijvoorbeeld, om te vertellen wat er zich toen afgespeeld heeft. 

 

Ik zou me kunnen inbeelden dat het erg eng kan zijn om hier rond iemand te benaderen. Daarom kan je, als een gesprek je lastig lijkt, de voorkeur geven aan een brief of mail. Deze zou je naar de persoon kunnen zenden die je graag in vertrouwen neemt. Daarnaast zou het kunnen helpen om je verhaal anoniem te delen met de Kindertelefoon. Vaak lucht dat erg op. 

 

Laat deze leraar hier alsjeblieft niet mee wegkomen. Gezien de reputatie die hij reeds had, zou het kunnen dat jij niet de eerste bent die door hem seksueel geïntimideerd werd. Jij zou degene kunnen zijn die een einde maakt aan deze cyclus van misbruik. 

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 1
Badge +2

had hij zijn piemel in of uit zijn broek

want als zijn piemel in zijn broek zit kan hij als excuus gebruiken ik had gewoon jeuk maar als hij hem eruit haalt is hij strafbaar voor seksuele intimidatie en niet voor verkrachting want hij heeft je niet aangeraakt  

Reageer