Vraag

Seks op school

  • 20 March 2019
  • 44 reacties
  • 44582 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik ben een jongen van 13 en na school spreken ik wat vrienden en wat vriendinnen af bij iand wiens ouders niet thuis zijn. Daar masturberen en neuken we allemaal samen. In de klas word ik ook soms afgetrokken door een vriend of vriendin. Is dit normaal? Gebeurt dit bij jullie ook?

44 reacties

Ah nee niet in de klas man.... dalijk word je betrapt door docent ofzo wat ga je dan zeggen. Word lekker akward joh
Ehm lol mischien is het slim op opteletten in de klas maar dat is mijn mening
Reputatie 2
Badge +2
Dus jongen 1 spuit zijn zaad in meisje 2.. Jongen 3 pakt vervolgens weer meisje 2 die van zaad overloopt tijdens het neuken... Jakkes
Ik heb tegenwoordig wel eens een trio en dacht dat dat al ver ging op mn 16e, maar een gangbang op je 13e is heel snel. Als jullie het lekker vinden is het prima, maar ik zou zeker ook condooms gebruiken tegen soa’s. Of iedereen moet zeker weten dat hij geen soa heef bijv na een test.
De jongens met wie ik een trio heb zijn getest en sinds toen doen we het ook zonder condoom.
hey 'Blije boy’

Zelf heb zo'n situatie nooit meegemaakt. Dat heeft ook wel een reden dat mijn klasgenoten in de 3de (nog steeds) heel kinderachtig hierover zijn. Echter denk ik wel dat als je vriendschap voorbij gaat, er een ongemakkelijke situatie zal plaats vinden tussen jullie vriendengroep.
Reputatie 3
Badge
Vergeten te vermelden: ik doe dit thuis ook met mijn zus (15 jaar)
Reputatie 3
Badge
Nee we gebruiken geen condooms ma die meisjes pakken de pil dus da maak nie uit. Niemand van diegenen die meedoen schaamt zich. Maar niet heel de klas weet ervan. Enkel ik 4 meisjes en 3 jongens mij inbegrepen. Trouwens het is echt leuk hoor. Stel het eens voor aan wat vrienden en vriendinnen. Bij mij zeiden ze allemaal dat het goed was.
Tering hé, 13???!!!!

lijkt me wel geil.

kijk wel uit voor chlamidia, hiv en al die andere ongein
Reputatie 2
Badge +1
Ik denk/bijna zeker dat dit fake is want dit kan gewoon niet.

ik denk dat het niet zo slim is met je zus van als familie leden elkaar doen en het meisje/vrouw zwanger raakt is de kans groot dat het kind(eren) gehandicapt raken!

en eerlijk gezegd vind ik het sowieso heel apart dat je het met je zus/ broer zou doen maarja...

Reputatie 2
Badge +2


Gebruiken jullie ook een condoom?
Als je groepsseks heb schaam je niet voor elkaars naaktheid en geslachtsdelen? Veel jongens vinden het spuiten van zaad en een erectie iets heel intiems.. zeker een geheim dat je niet deelt met andere jongens.
Ik ben heel vrij naturistisch bloot opgevoed dus mij boeit het niet. Maar als je meer christelijk of moslim ben... 🤐

hey

 

op school  vind ik wel een beetje raar maar bij iemand thuis kan wel ik vraag me echt af hoe je dat voorelkaar hebt gekregen heb zelf namelijk nog nooit zon situatie mee gemaakt.

 

 

groeten good things

Badge

sorry maar jij bent 13?! ik zelf ben een meisje van 13 en ik kan me zoiets echt totaal niet voorstellen. ik kan ontmaagd worden op 13 niet voorstellen. dus al helemaal niet een trio….. bah! en dan ook nog eens in de klas?! maat doe ff normaal! een jongen uit mijn neefjes klas trok zich een keertje af tijdens de les… en geloof me dat liep niet goed af. je moet het ook echt gewoon niet doen in de klas. ook al vind jij en joun vriend/vriendin het goed. als er iemand jou betrapt kunnnen er grote problemen komen en diegene die het ziet vind het ook gewoon totaal niet fijn lijkt mij. en met je zus?! JE ZUS?! nee. nee. NEE. gewoon niet. als jij het wilt prima maar ik heb je gewaarschuwd. het lijkt me ook echt gewoon niet leuk om zo een relatie te hebben met je zus. je zus is er om dilemmas mee te bespreken of wiskunde sommen mee te maken, niet je te helpen aftetrekken!!!!! (dit was allemaal mijn mening en ik hoop dat je dat snapt want technisch gezien vroeg je om mijn hulp en dan krijg je mijn mening er gratis bij)

Badge
Omg ik zou dat zo graag willen!! Lijkt me heerlijk😁 ik heb ook best een grote piemel
Echt gek verhaal... op mijn school is dit ondenkbaar 🙂
maar @Sha kan je ook een soa krijgen als je nog maagd bent?
Ja, als die andere jongen of meisje waar je seks mee hebt een soa heeft, kan je dat zelf ook krijgen. Als je met andere mensen seks hebt is het dus handig als ze een condoom om doen, ook als je zelf maagd bent
Ik geloof wel dat als je nog voor je eerste keer samen nog nooit seks hebt gehad, er erg weinig kans is dat je een SOA hebt. Je kan dat overigens ook krijgen als je drugs deelt via naalden, of zoals MensPersoon al zei ook op andere manieren met bv schaamluis.

Echter als je anaal gaat is een condoom het beste, anders kan je een besmetting oplopen.

Kortom, als jullie allemaal voor jullie avonturen nog maagd waren, en op geen andere manier een SOA hadden kunnen oplopen en niet anaal gaan zonder condoom, zal je er hoogstwaarschijnlijk geen SOA aan oplopen.

Maar ik ben natuurlijk geen expert!
Badge

Nee we gebruiken geen condooms ma die meisjes pakken de pil dus da maak nie uit. Niemand van diegenen die meedoen schaamt zich. Maar niet heel de klas weet ervan. Enkel ik 4 meisjes en 3 jongens mij inbegrepen. Trouwens het is echt leuk hoor. Stel het eens voor aan wat vrienden en vriendinnen. Bij mij zeiden ze allemaal dat het goed was.

hoe kwam je zelf tot het idee om het te vragen? waren ze er niet kinderachtig over?

Als er een ruzie komt dan is het wel akward, dit is niet normaal.

Reputatie 2
Badge +3

Het is oké als het me klasgenoten doet maar met je zus niet echt

Pillen kunnen niet werken sacht dat ook nu heb ik een zoontje altijd condoom gebruiken dacht ook pillen is goeden
Eerlijk normaal nee zou ik zoiets ook wel willen ja ik denk dat als je dit fijn en leuk vind dit echt goed voor jou is als je het veilig doet! Maar als je t niet meer wil of minder is Nee zeggen ook goed onthoud dat! Ik denk dat je echt iets moois is overkomen want ik ga niet naar me vrienden random vragen of ze dit of dat willen en Jij hebt het maar je mag je grenzen hebben!
ik ook wel

ik geloof dit niet, maar als het wel waar is zou ik ff uitkijken op school, want je gaat echt geschorst worden

ik reageer vet laat, maar ik heb nog nooit van zo een situatie gehoord. maar als iedereen toestemming geeft.

en samen met je zus het doen is best ontdek baar voor vele. ook als jullie ooit iets zouden dn is het geloof ik illegaal. top

succes

@Sha je kan ook via veel meer andere manieren soa's krijgen,dan alleen maar via seks

Reageer