Vraag

Seks op school

  • 20 March 2019
  • 44 reacties
  • 44582 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik ben een jongen van 13 en na school spreken ik wat vrienden en wat vriendinnen af bij iand wiens ouders niet thuis zijn. Daar masturberen en neuken we allemaal samen. In de klas word ik ook soms afgetrokken door een vriend of vriendin. Is dit normaal? Gebeurt dit bij jullie ook?

44 reacties

Badge
Omg ik zou dat zo graag willen!! Lijkt me heerlijk😁 ik heb ook best een grote piemel
huh maar doe je dan ook iets met de andere jongens of is het gewoon dat je met een meisje iets doet en een iemand met twee
Badge

sorry maar jij bent 13?! ik zelf ben een meisje van 13 en ik kan me zoiets echt totaal niet voorstellen. ik kan ontmaagd worden op 13 niet voorstellen. dus al helemaal niet een trio….. bah! en dan ook nog eens in de klas?! maat doe ff normaal! een jongen uit mijn neefjes klas trok zich een keertje af tijdens de les… en geloof me dat liep niet goed af. je moet het ook echt gewoon niet doen in de klas. ook al vind jij en joun vriend/vriendin het goed. als er iemand jou betrapt kunnnen er grote problemen komen en diegene die het ziet vind het ook gewoon totaal niet fijn lijkt mij. en met je zus?! JE ZUS?! nee. nee. NEE. gewoon niet. als jij het wilt prima maar ik heb je gewaarschuwd. het lijkt me ook echt gewoon niet leuk om zo een relatie te hebben met je zus. je zus is er om dilemmas mee te bespreken of wiskunde sommen mee te maken, niet je te helpen aftetrekken!!!!! (dit was allemaal mijn mening en ik hoop dat je dat snapt want technisch gezien vroeg je om mijn hulp en dan krijg je mijn mening er gratis bij)

ik reageer vet laat, maar ik heb nog nooit van zo een situatie gehoord. maar als iedereen toestemming geeft.

en samen met je zus het doen is best ontdek baar voor vele. ook als jullie ooit iets zouden dn is het geloof ik illegaal. top

succes

ik reageer vet laat, maar ik heb nog nooit van zo een situatie gehoord. maar als iedereen toestemming geeft.

en samen met je zus het doen is best ontdek baar voor vele. ook als jullie ooit iets zouden dn is het geloof ik illegaal. top

succes

Volgensmij is het niet illegaal, wel ver uit niet de bedoeling.

Badge

GEBRUIK EEN CONDOOM!

Reputatie 1
Badge

Vergeten te vermelden: ik doe dit thuis ook met mijn zus (15 jaar)

Als je zus zwanger raakt. Krijg je gehenicapte kinderen dus ik het vijliger om niet te doen. 

Ik wil dit ook. hoe moet ik dit aan pakken hahha

 

Reputatie 3
Badge +1

Oke blije boy ik moet zeggen dat je echt heel veel geluk hebt en ik hoop voor je dat alles lekker geil is je moet wel oppassen met het met je zus doen dat mag officieel niet maar verder lekker bezig;-)

 

hey

 

op school  vind ik wel een beetje raar maar bij iemand thuis kan wel ik vraag me echt af hoe je dat voorelkaar hebt gekregen heb zelf namelijk nog nooit zon situatie mee gemaakt.

 

 

groeten good things

Reputatie 2
Badge +3

Het is oké als het me klasgenoten doet maar met je zus niet echt

Badge

Nee we gebruiken geen condooms ma die meisjes pakken de pil dus da maak nie uit. Niemand van diegenen die meedoen schaamt zich. Maar niet heel de klas weet ervan. Enkel ik 4 meisjes en 3 jongens mij inbegrepen. Trouwens het is echt leuk hoor. Stel het eens voor aan wat vrienden en vriendinnen. Bij mij zeiden ze allemaal dat het goed was.

hoe kwam je zelf tot het idee om het te vragen? waren ze er niet kinderachtig over?

Als er een ruzie komt dan is het wel akward, dit is niet normaal.

Reputatie 4
Badge +3

maar @Sha kan je ook een soa krijgen als je nog maagd bent?

Het is overdraagbaar van je ouders 

ik geloof dit niet, maar als het wel waar is zou ik ff uitkijken op school, want je gaat echt geschorst worden

Badge

Wrm heb ik dit niet...(ik vind het raar om dit aan vrienden te vragen omdat ik weet dat ze nee gaan zeggen...)

Badge

ik denk niet dat dit echt is maar als het legit is dan respect man 
kijk wel uit voor soa´s en dat je op je 13de geen vader word

Badge

ik denk niet dat dit vaak voorkomt… in ieder geval niet op mijn school… veel jongens zijn veel te kinderachtig haha

Badge

Ja man gebeurt mij ook dagelijks.

 

Nee dus. 

 

 

-bericht aangepast door Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2-

Reageer