Vraag

Seks op kamp

  • 28 May 2023
  • 8 reacties
  • 1858 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ging een keer op kamp en we waren met zijn drieën in een tent aan het slapen. Op een moment waren we aan het praten over onze lengtes en toen uiteindelijk later die dag waren wij alleen in de tent. Ik weet niet meer hoe het aankwam op het punt, maar uiteindelijk zatten wij daar samen in ons blootje dingen te doen. Zoals elkaar neuken. Maar ik weet niet wat ik hierbij voel gezien ik niet gay ben. Maar het gewoon was die ene keer dat ik heel geil was.

Hoe kan ik als ik ooit naar nog een kamp gaan misschien zorgen dat dit nog een keer gebeurd?

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


8 reacties

Jij maakt wel wat mee in heel korte tijd? Droogneuken met je zus en je neef en nu dit op kamp...

@TikTak Helemaal mee eens! Raar hè?! 🤔

@Anonymous764 Zorg gewoon dat het niet meer gebeurd, lijkt me iets verstandiger.

 

@OnbekendeAnnoniem heel raar, en dan willen ze nog wel graag dat je het geloofd en er een antwoord op hebt. Maar goed, ik zie wel vaker topics voorbij komen dat ik denk jaja het zal wel...

Reputatie 1
Badge +1

@TikTak ik begrijp dat je het misschien niet gelooft maar ik heb gewoon in een keer al mijn verhalen hier op gedropd ik moet ook wel heel creatief zijn en aandacht zoeken zijn zal ik dit bedenken 

@Anonymous764 dan ben je idd heel creatief en heel erg op zoek naar aandacht… Want een normaal denkend persoontje kan zelf ook wel bedenken dat seks oid met je neef en zus niet okee is… 

Reputatie 6
Badge +4

Hallo allemaal,

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Badge

@TikTak wat als @Anonymous764 de waarheid spreekt wat zou je reactie dan zijn?

@Anonymous76382 Ik zeg niks meer want ik was al off topic gegaan en heb geen zin in gedoe!

Reageer