Vraag

seks op je dertiende

  • 21 August 2019
  • 5 reacties
  • 5545 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb een keer perongeluk seks gehad ik ben 13 dus weet niet of dat mag ik heb seks gehad met mijn vriendin en dat kwam omdat ze daar zin in had en ik daar ook wel in maar is dat wel goed om dat op zoon jong leeftijd te doen?

5 reacties

Hey,

Het mag als jullie ongeveer, rond dezelfde leeftijd zitten. Doe wel een condoom aan. Dertien is inderdaad wat jong, maar als het je vriendin betreft, waar je echt verliefd op bent, is het prima. Zoek er wel informatie over op bijvoorbeeld sense.info. Daar staat meer informatie over seksuele onderwerpen.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 1
Badge
Ik heb gekeken bedankt voor de tip
Badge

Ik heb een keer perongeluk seks gehad

Nou ik moet ten eerste wel zeggen dat ik het best knap van je vind dat je per ongeluk seks hebt gehad. Maar in principe mag je op je 13de wel seks hebben. Er is niet echt iets mis mee denk ik. 

Het kan, ik deed het voor het eerst op mijn 12e maar ja.. ik keek terug dat dat wel jong was..

Als je een condoom gebruikt moet het wel goed gaan.

Groetskes, Wereld

Reputatie 3
Badge

De condoom moet wel rustig en zorgvuldig worden omgedaan, oefen hier eventueel mee. Er kan zelfs met condoomgebruik veel mis gaan. Als je de condoom niet goed om doet kan die scheuren, lekken en nog meer dingen kunnen gebeuren. Let ook op dat je een goede condoom hebt en dat je die niet bewaard bij scherpe voorwerpen.

 

Reageer