Seks op je 12e, mag dat?

  • 16 December 2013
  • 37 reacties
  • 30516 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag sexen maar ik ben 12 jaar, mag dat dan?
Mijn vriendinnetje is 13 en zij heeft een vriendje en zij zegt dat zij allang sex heeft gehad.

xxx-jes,
Jasmijn. 🆒

37 reacties

Ik betwijfel als het echt heeft gedaan dat ze dat gewoon zo zegt en nee niet doen waarom zou je zo graag seks willen hebben terwijl je in groep 8 zit en je geen partner hebt ik zou trouwens pas op je 16de het doen dat is ook het gemiddelde en pas doen wanneer je 1 jaar een relatie hebt get zijn gewoon tips je kunt het doen als je wilt het is alleen niet verstandig
Badge
Ik betwijfel als het echt heeft gedaan dat ze dat gewoon zo zegt en nee niet doen waarom zou je zo graag seks willen hebben terwijl je in groep 8 zit en je geen partner hebt ik zou trouwens pas op je 16de het doen dat is ook het gemiddelde en pas doen wanneer je 1 jaar een relatie hebt get zijn gewoon tips je kunt het doen als je wilt het is alleen niet verstandig
Ik geloof dr wel want ik heb zelf ook seks gehad op een jonge leeftijd


Hoe oud was je dan??

Hey,

De leeftijd waarop je sex hebt bepaal je zelf. Maar je moet er wel klaar voor zijn en als jij er al klaar voor bent is er niks mis mee op sex te hebben.
Hi mensen

Ik heb zelf vaak ook het gevoel dat ik zin heb in seks (ik ben trouwens 13) maarja ik ben nou eenmaal single 😥😭
Zoals hierboven al vaak vermeld: als je er klaar voor bent mag je het doen. (Wel met een condoom graag.) Maar denk niet dat je veiliger bent als je er 2 overeen aandoet, dan ben je namelijk gevaarlijk bezig, want dan scheuren ze gewoon.
NEE NIET DOEN het is wettenlijk verboden om seks te hebben op je 12de het mag pas officieel als je 16 of ouder bent
daarnaast: je bent nog veel te jong waarschijn kan je nog niet eens vrijen omdat je zo voeg denk ik nog niet vruchtbaar bent ;)

dat klopt niet, ik heb veel opgezocht en dit is wat ik vond:

Seks mag binnen de volgende groepen volgens de wet, als alle personen toestemming hebben gegeven, en alle binnen deze groep vallen:

12 t/m 15 jaar ----------- 16 t/m 17 jaar ---------- vanaf 18 jaar mag je met iedereen seks hebben boven de 18, zolang beide toestemming hebben gegeven.

Ik geloof wel dat onder de 16 de ouders aangifte mogen doen. Maar de meeste zullen het niet doen en, daarnaast, staat er geen politieagent of ouder naast je bed. Ik bedoel, dat kan... maar is eigenlijk illegaal denk ik.
je kan het doen natuurlijk ik zelf zou het nog niet doen ik ben van plan te wachten tot me 16de (ben nu 14)
maar dan moet ik nog iemand vinden
Badge
volgens mij mag je gwn sex hebben maar niet met iemand van ouder dan 18 jaar maar ik weet niet zeker ...
Reputatie 2
Badge +1

Ik wil wel, ben een jongen van 12

Hallo Twan64 :) 

Ik geef je de tip om op wat actievere topics te reageren.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Haha kom ik ook net achter (6jaar geleden)

Reageer