seks onder de douche


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoihoi,
ik heb nu bijna 1 jaar een vriend en we proberen het vaak onder de douche te doen maar seks wil dat niet echt lukken (te kleine ruimte, te glad, geen houvast, etc)
terwijl we het allebij wel heel geil vinden.
hebben meer meiden/jongens dit probleem of de oplossing voor een goed standje voor onder de douche?
verder zijn er geen huge lengte verschillen dus dat is het probleem niet,,
xx

31 reacties

In de douche is inderdaad best lastig, maar als je een standaard douche hebt en een beetje beenspieren kom je er wel;)

Houd de douche aan je zijkant terwijl je tegen de muur aanleunt, weet je wat ik bedoel als ik zeg "op z'n hondjes"? Met je ene been gebogen en het andere achter je, buig je gewoon net zo lang door. Dan moet je een beetje aanklooien maar in principe zou je zo geholpen moeten zijn!
ga gwn staan en dan een beetje rijen
in bad is alleen fijn als je een ruim bad hebt ( spreek uit ervaring) het is wel geil ook onder de douche als je vriendje een beetje sterk is kan hij je optillen en van onder zijn lul in je steken ( best wel fijn uit ervaringen


sucses x
ik zou als er niemand thuis is hem / haar op bellen en op het bed van je ouders doen lekker groot en fijn doe ik ook 

doggy is ook wel handig… Dan kan je je ook vasthouden aan de muur of grond enzo

ik doe het heel vaak zo met mn vriendje en soms ook zelf een trio, dus het lukt echt wel zo

als je een bad hebt is het natuurlijk ook super romantisch en glijd je niet uit ofzo, gwn op elkaar 

in de douche kan je ook een handdoek op de grond leggen ofzo:kissing_heart:

Als je een groot genoeg bad hebt lukt het misschien daar ook. 

Reageer