seks onder de douche


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoihoi,
ik heb nu bijna 1 jaar een vriend en we proberen het vaak onder de douche te doen maar seks wil dat niet echt lukken (te kleine ruimte, te glad, geen houvast, etc)
terwijl we het allebij wel heel geil vinden.
hebben meer meiden/jongens dit probleem of de oplossing voor een goed standje voor onder de douche?
verder zijn er geen huge lengte verschillen dus dat is het probleem niet,,
xx

31 reacties

misschien lukt het in bad wel als je die hebt x ??
jammer genoeg niet..
Dan gaat de jongen op de grond zitten en het meisje kan dan rije op zijn piemel. Maar je kunt elkaar ook lekker verwennen met de douche kop ;)
Enjoyyy!
Xxxxx.
voor optie 1 is de douche jammergenoeg te klein plus dat het zo'n hard geluid maakt dat lijkt alsof er een olifant de douche aan het mollen is..
optie 2 zou in ondhouden, thanks!
LOLLLLL SEKS IN BAD XD

Probeer maar een keer 🙂 Met een beetje pech zuig je vacuum en zijn jullie aan elkaar verbonden en met een beetje pecht moet er hulp worden ingeschakeld
@ikheetkees: ervaring mee?:D
Nee, heb het ergens gelezen dat er een kans is dat het gebeurd :P



En helaas nog geen ervaring ben heilige maagd ofzo LOL
naja, seks in bad moet gewoon kunnen hoor, voor zover ik weet^^
maar lijkt me idd wel awkward als je je ma zou moeten roepen dat je je vriendjes piemel niet meer uit je doos krijgd..
tja, dat is dan latere zorg(A)
wat voor een douche heb je dan? zo eentje met vna dat glas dat je een mini ruimte heb? of heb je zo een ding dat bijna heel de badkamer bedekt? of heb je er een bad aan vastzitten?
Haha ik zeg ook dat de kans klein is he :p



HAHA echt he, ben je aan het wippen en dan opeens roept je ma; ETEENNNN en dan zit je vast en dan echt zo van; K%%%%%%%%%%%TTT 😛
zijn douche is vrierkant en van glas, met een deur die je open kan klappen en een heel klein soort bankje erin, mijn douche is uhmm zegmaar een kwart rondje, van glas ook maar dan met schuifdeuren, en ongeveer 1 bij 1 ofzoiets allebij (A)
Haha ik zeg ook dat de kans klein is he :p



HAHA echt he, ben je aan het wippen en dan opeens roept je ma; ETEENNNN en dan zit je vast en dan echt zo van; K%%%%%%%%%%%TTT :p




hahahahahah tja hebben wel een keerd gehad dat zn ma binnen wou komen voor het eten terwijl hij aan het bed vastgemaakt zat..xD
thank god zat er een deurklem op de deur! 😃
nouja mij leek het een goede optie seks in bad hahaha xd
nouja mij leek het een goede optie seks in bad hahaha xd




ja mij ook wel, hmm wordt sparen dan, kijken hoe mn pa opkijkt als ik met een bad aankom^^
nouja mij leek het een goede optie seks in bad hahaha xd




ja mij ook wel, hmm wordt sparen dan, kijken hoe mn pa opkijkt als ik met een bad aankom^^

hahah ja inderdaad xx
weet iemand nog andere douchstandjes?
advies is welkom:D
je zei net dat 1 van jullie een soort bankje heeft dat kan hij daar togh op ziten en dan bereid jij hem ofso

x
dat is te klein en te glad-.-
je zei net dat 1 van jullie een soort bankje heeft dat kan hij daar togh op ziten en dan bereid jij hem ofso

x




Bereiden? Met of zonder peper? Groente erbij en eten maar? _O_
je zei net dat 1 van jullie een soort bankje heeft dat kan hij daar togh op ziten en dan bereid jij hem ofso

x




Bereiden? Met of zonder peper? Groente erbij en eten maar? _O_


pffff aha .....
Waarom doe je het niet als je ouders er niet zijn ?
Heb je alle tijd enzoo ?

xx
Waarom doe je het niet als je ouders er niet zijn ? Heb je alle tijd enzoo ?xx


Dit is volgens mij wel de beste optie. Gewoon doen als je helemaal alleen bent. Dan kun je vanalles uitproberen!
doen we ook maar na een tijdje ben je het dan ook wel zat en maak je het buiten de douche wel af want het lukt gewoon niet in de douche, maar dat is toch zonde!
doen we ook maar na een tijdje ben je het dan ook wel zat en maak je het buiten de douche wel af want het lukt gewoon niet in de douche, maar dat is toch zonde!


of je zoekt de Kamasutra op op Google. Staan minstens 250+ standjes in, waar vast wel
eentje in staat die toe te passen is in de douchekabine.
hihi thanks justforquestion, die tip ga ik eens proberen!

Reageer