Vraag

Seks nicht op feestje

  • 6 July 2021
  • 3 reacties
  • 5599 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik had laatst seks met mijn nicht, we zijn bijde 15. Het begon toen we op een feestje van haar broertje waren. We zaten aan tafel gebak te eten. Ze heeft hele mooie borsten en ik keek er even naar. Dat zag ze dus want ik keek eerst naar haar borsten en toen recht in haar ogen. Ik werd rood maar ze gaf me een knipoog. Ik dacht er verder niks van. Een uurtje later waren op haar kamer met haar broertje en een ander jongentje die ik niet goed kende. De 2 jongentjes wouden buiten spelen maar ik en mijn nicht niet dus wij bleven alleen achter. Ik zat op het bed en zei op de grond. Ze kwam op bed zitten en legde haar hand op mijn bovenbeen. Ik werd rood. Ze zei dat ze het niet erg vond dat ik naar haar borsten had gekeken en zei dat ik mocht voelen als ik wilde. Ik twijfelde geen moment. Ik deed mijn handen onder haar shirt en ze had geen bh aan. Ze deed haar shirt uit dus ik deed het ook. Na 5 minuten waren we allebei naakt. Ze vroeg of ze me mocht pijpen. Dat wou ze graag een keer bij me doen en ik zei natuurlijk geen nee. Ik ging op mijn rug liggen en zei begon te pijpen. Na 2 min ofz kwam ik klaar en ze ging bovenop mij zitten en deed zonder wat te zeggen mijn lul in haar vagina en begon op en neer te gaan. Ik pakte haar vast en trok haar naar me toe en zoende haar. Zo waren we een paar minuten bezig. Ze kwam klaar en daarna deden we nog doggy. Het was echt geweldig. We kleedde ons aan en zoende nog even. Daarna gingen we naar beneden en deden alsof er niks was gebeurt. Toen ik weg ging fluisterde ze in mijn oor "kom maar eens logeren, dan doen we het nog een keer!"

 

Ik weet dus niet of dat een goed idee is? Het was echt geweldig en we deden het veilig (condoom en pil) en we wouden het allebij.  Maar wat als haar ouders obs zien? Ze wil de volgende keer zonder condoom want ze wil voelen hoe het is als ik in haar klaar kom? Is dat wel veilig?


3 reacties

Reputatie 2
Badge

hallo J_15jr

zolang jullie het allebei willen zie ik geen probleem !!

goed dat jullie het veilig hebben gedaan !! ik snap dat je graag een keer zonder condoom en pil wilt doen maar ik zou dit niet doen 

groetjeeeessss

Reputatie 4
Badge +3

 

Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens, het is idd goed dat jullie het veilig deden maar ze zijn familie en kunnen dus beter geen seks met elkaar hebben. 

Ik weet dus niet of dat een goed idee is?

Absoluut niet, omdat jullie dus familie zijn.
Er zijn zat andere meisjes waar je wel seks mee kunt hebben, dus dat is niet zo'n probleem.
 

Maar wat als haar ouders obs zien?

Normaal gesproken is dat geen probleem. maar nu wel.
Je merkt zelf al dat niet iedereen dat OK zal vinden, dus jullie kunnen het beter bij een keer houden.

 

Is dat wel veilig?

Als ze de pil correct neemt is dat veilig.
Nog steeds is het af te raden, hoewel wij jullie niet echt kunnen stoppen.

Reageer