Vraag

seks met zus

  • 12 June 2019
  • 6 reacties
  • 4552 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Mijn zus en ik waren laatst alleen thuis en ik dacht dat ze even weg was dus ik begon te masturberen. Maar ze was niet weg en zag dat aan het masturberen was. Ze kwam dichter bij en begon me te pijpen. Daarna hebben we seks gehad want ze zei dat we seks moesten hebben hebben of anders ging ze tegen mijn ouders vertellen dat ik zat te masturberen en ik wil niet dat ze dat zegt. Zei is 17 en ik 15 is dit een probleem en wat moet ik doen als ze het opnieuw wilt doen?

6 reacties

Hey

nee dit is geen probleem.
heb je haar toestemming gegeven.
of heeft ze jou gechanteerd?
het is normaal om de mastruberen.
oftewel de chantage.
klopt niet.
als ze het vaker wilt doen moet je duidelijk zijn wat je wilt.
en eerlijk zijn.

groetjes annoniempo
Ok, ik vond het wel lekker maar toestemming had ik niet echt gegeven.
Bedankt voor je reactie @annoniempo .
Vervelend, als eerste zou ik je aanraden om het niet opnieuw te doen en als ze het wil nee moet zeggen en mijn twede advies is om te zorgen dat je haar betrapt zodat jij kan zeggen dat je het niet zegt als zij het niet over jouw tegen je ouders zeg, als laatste kan ik adviseren dat als ze het heeft verteld dat je dan het hele verhaal verteld zodat je ouders ook weten dat zij begon met jouw pijpen. Sterkte
Badge
Wat naar voor je,
Als het nog een keer gebeurt zou ik de kindertelefoon bellen, die weten altijd wel raad.
Ik zou het sws met condoom doen, anders kan je soa's krijgen.
🚫IK RAAD HET TROUWENS AF OM HET MET JE ZUS TE DOEN🚫
Groetjes Realiteit
Tja, jullie verschil in leeftijd is wel een dingetje.
Het lijkt mij dan ook niet aan te raden het dus door te zetten.
Sowieso vinden mensen het ook niet echt "chill" dat je seks hebt met een familielid, dus dat is nog een reden om het niet te doen.
Bedankt voor jullie reacties en ik zal jullie advies zeker gebruiken @realiteitnederland_officieel , @Bluppie05 ,@annoniempo ,@MensPersoon

Reageer